tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 27 maja 2020

Hej!

Kilka spraw informacyjnych dla was!



24 kwietnia wracając ze stajni do domu miałam wypadek samochodowy, w którym dachowałam kilka razy moim autem. Nie będę się w tym temacie zbytnio rozpisywać ponieważ wszystko wróciło już do normy i na szczęście nic mi nie jest. Myślałam, że będę musiała odłożyć kupno nowego sprzętu na inny czas z powodu wydatków związanych z nowym autem i wieloma innymi sprawami ale wszystko udało się załatwić i dzisiejszego posta pisze już z nowego laptopa gamingowego! Zostało mi do załatwienia jeszcze kilka innych ważnych spraw związanych z instalowaniem i zakupieniem programów do montażu, nagrywania filmów oraz zdjęć ale także tych, związanych z ustawieniami w nowym laptopie, ponieważ chciałabym by wszystko hulało bez zarzutów. Postaram się załatwić to w możliwie jak najszybszym czasie biorąc pod uwagę to, że mam na głowie jeszcze szkołę oraz konia. Jedyne o co was proszę to wyrozumiałość, nie odzywałam się przez ten miesiąc jedynie przez wypadek ale w międzyczasie udało mi się zakupić tak długo wyczekiwany sprzęt! 


Buziaczki!

91 komentarzy:

  1. Współczuje ci bardzo że miałaś wypadek.Na jakim serwerze mogę cię znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Bardzooo czekałam na ten dzien Katelyn ! Jesteś moją idolką , ponieważ bardzo bardzo zmotywowałaś mnie do pisania Bloga ! Bardzo się cieszę że nic ci nie jest i w końcu możesz pisać i nagrywać ! Bacznie obserwuję bloga i twój kanał :DD Mam nadzieję , że napewno nic ci nie jest :) Współczuję z powodu wypadku... Mam nadzieję , że macie pomysly na filmiki XD .

    ~Lovisa Dusklee~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju współczuję bardzo tego wypadku :c Ale wszystko już jest dobrze prawda? Cieszę się, że zamierzasz wrócić <3 A tak z ciekawości pytam (nie musisz na to odpowiadać jak nie chccesz) Ile ty ma już lat? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej na jakim serverze grasz?
    Ja myślałam że ty już nie grasz
    Współczuje tego wypadku życzę zdrówka
    !

    OdpowiedzUsuń
  5. hej katelyn wiem ze nie odpowiesz ale czy wrocisz kiedys na yt? lub czy masz instagram gdzie mozna cie sledzic?

    OdpowiedzUsuń
  6. katelyn masz moze discorda? i czy mozna by z toba kiedys pograc lub zrobić filmik z tobą?

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje też ze cos wstawiłas w koncu, doczekalam sie bo jak dla mnie jestes super jutuberka i zawsze bedziesz w dodatku pamietalam kiedy masz urodziny i napisalam ci zyczenia pod jednym filmikiem :)
    czekam na nowy filmik i na odpowiedz na moje pytanka. pozdrawiam i współczuje :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że może tłumaczyłaś ale dlaczego nie nagrywacie już na youtube?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miała sprzętu do montowania, a poza tym szkołe i konia ma na utrzymaniu

      Usuń
  9. Hej Katelyn,bardzo ci współczuję tego wypadku ale już pewnie jest wszystko dobrze i mam pytanko(jak nie chcesz odpowiadać to nie musisz) wrócisz jeszcze na YouTube? Pls bo ostatni filmik był z(chyba) 2 lata temu �� mam nadzieję że się trzymasz i masz szczęśliwe życie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. hej katelyn,chcialabym sie ciebie spytac czy moglabym z toba pograc? zmienilam serwer specjlanie dla ciebie i kol <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Kate. Dopiero co się dowiedziałam, że planujesz powrót i z tego powodu bardzo się cieszę ;D Chociaż wiem, że zapewniasz, iż wszystko jest dobrze to i tak życzę ci zdrówka. Fajnie, że udało ci się zakupić nowy sprzęt i serdecznie pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrówka, będe czekać na odcinek a czekam już kilka lat ! nie mogę się doczekać odc <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powrócisz na yt ? brakuje mi ciebie czekam już pare lat ... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku, współczuję :( A co z Mirandą? Będziesz nagrywać z nią? Pamiętam jak cię ogłądałam kiedyś <3

    OdpowiedzUsuń
  16. dlaczego nie już nie nagrywasz z miradą

    OdpowiedzUsuń
  17. powspominałam sobie stare odcinki i łezką się kręci

    OdpowiedzUsuń
  18. hejka, wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku!!

    OdpowiedzUsuń
  19. FFFFFF
    F
    FFFFFF
    F
    F

    dla ciebie i mir, bo znowu musimy czekac,

    OdpowiedzUsuń
  20. ona chce chyba poczekac do 27 maja zeby rocznica wybila od ostatniego wpisu XDD

    OdpowiedzUsuń
  21. em okej minal juz ponad rok a nadal nie ma wpisu ani filmiku? juz zaczynam watpic,,,

    OdpowiedzUsuń
  22. Katelyyn napisz cos..
    martwimy sie ;{

    OdpowiedzUsuń
  23. mam wrażenie że one w ogóle nie chciały już wracać, tyle było obietnic i ani jednego odcinka.. mam nadzieję że wszystko u ciebie dobrze kate ;((

    OdpowiedzUsuń
  24. A może ona nie żyje?

    OdpowiedzUsuń
  25. wracaj do nas z mirandą <33

    OdpowiedzUsuń
  26. czekamy dalej :<

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam każdego dnia :')

    OdpowiedzUsuń
  28. Ona nie wróci ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. kate w ogole ma jeszcze jakies social media?

    OdpowiedzUsuń
  30. po co caly czas gadacie ze wracacie i nigdy tego nie robicie XD troche brak szacunku dla widza xddd

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnia umiera nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  32. nadal czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  33. hej, wrócisz jeszcze kiedyś na yt lub na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  34. nadal czekam ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. wypadałoby chociaż nagrać pożegnanie po tylu latach, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wciąż czekamy 🫶🏻

    OdpowiedzUsuń
  37. graja regularnie w sso, dzisiaj spotkalem mirande i mozliwe ze niedlugo bedzie jakis film!! maja ciezko z czasem wiec moze uda sie niedlugo cos nagrac!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jezuuuuuuu!!! pamiętam jak je oglądałam za dzieciaka. Fajnie by było zobaczyć znow!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. ja nadal czekam..

    OdpowiedzUsuń
  40. bede czekac<3

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333