tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 1 kwietnia 2020

Hejka!

Dzisiaj trochę o aktualizacji która pojawiła się dziś...
Czy któraś z was nabrała się na Prima Aprilis'owy żart?





 Star Stable co roku przygotowuje dla nas małego psikusa specjalnie na święto żartów. Mnie nie udało się nabrać ponieważ już zanim zaczęłam grać, wiedziałam jak będzie on wyglądał. No cóż, może za rok się uda! 😉

 Naszego wierzchowca możemy powiększać i zmniejszać za pomocą przycisku 


znajdującego się na lewej ścianie ekranu, zaraz nad miniaturową mapą.

...

Poza tematem żartów i psikusów chciałabym was poinformować o tym, że ostatnio wyczyściłam swoją skrzynkę na listy! Sporo osób mnie o to prosiło przez dłuższy czas, ponieważ moja skrzynka była wiecznie zapchana. Teraz swobodnie możecie kontaktować się ze mną w grze. Odpisuje na wszystkie listy, które otrzymam  😍
(jestem na serwerze Cookie Valley)



...

Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania w siec

W planach mam zakup nowego konia, lecz nie mam jeszcze upatrzonego, konkretnego delikwenta  😜
dlatego też przychodzę po pomoc do was! Wpiszcie w komentarzu rasę oraz maść konia, który skradł wasze serce w Star Stable! Napiszcie też jakie imię wierzchowca podoba wam się najbardziej!

...

Dla ciekawskich
Dzisiejszy outfit- Skompletowany przeze mnie. Dostępy dla wielu graczy, gdyż nie wymaga wysokiego poziomu oraz reputacji. Idealny do swobodnej jazdy gdy punkty umiejętności, czyli jakość nie gra większej roli. Mimo, że z westernem mam znikomą styczność i nie za bardzo przepadam za tym stylem ubioru (co nie oznacza, że dyskryminuję tę dyscypline) to mnie się podoba...a wam?

(Kliknij w zdjęcie aby wyostrzyć)

...

Bardzo dziękuję za spory odzew pod poprzednim postem, to miłe kiedy ma się świadomość, że mimo długiej  przerwy nadal mamy masę wytrwałych osób, które nadal na nas czekają! -Katelyn&Miranda

Zapraszam do komentowania, buźka!

36 komentarzy:

  1. Widziałaś mnie na starsfable pisałam do ciebie pamiętasz? To ja Lovisa dusklee!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mary Beachbell6 kwietnia 2020 06:23

    Katelyn w jakich godzinach można cie spotkać na sso?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gram wtedy gry mam na to czas więc nie potrafię podać dokładnych godzin :)

      Usuń
  3. O. MÓJ. BOŻE. WRÓĆIŁAŚ! ♥♥♥♥ CZEKALIŚMY NA CIEBIE KOCHANA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam się doczekać tego momentu ^^♥

      Usuń
  4. Kurcze, szkoda że serwer Cookie Valley jest zawalony... Ale bardzo się cieszę że poswracasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że niedługo zmienię serwer więc spokojnie ^^

      Usuń
  5. Katelyn, tak długo czekaliśmy! Przypomniało mi się, jak kiedyś oglądałam Twoje odcinki... Strasznie brakuje mi starego Star Stable... Można kiedyś Ciebie spotkać w Sso?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wchodzić tak często jak tylko mogę ale mam też naukę i konia więc staram się to wszystko ze sobą pogodzić. Nie potrafię dokładnie określić o której godzinie :)

      Usuń
  6. Dla mnie najlepszy koń na starsfable to anglik nie wiem czy go masz ale bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angliki są świetne! Niestety go nie mam ale mam w planach jego zakup ^^

      Usuń
  7. Popłakałam się :'D
    A tak z innej beczki, kiedy filmiki na yt? Nie mg się doczekać! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do przeczytania nowego posta! Tam jest wszystko opisane ^^

      Usuń
  8. Katelyn super że znowu porzuciłaś bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję przeczytać nowego posta, miałam wypadek samochodowy dlatego mnie nie było

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Już nie XDD Znowu przuciła bloga ;/

      Usuń
    2. Nie porzuciłam bloga a miałam wypadek samochodowy, w którym trzy razy dachowałam moim autem, zapraszam do przeczytania nowego posta :)

      Usuń
  10. Mam nadzięję że szybko wrócicie do nagrywania czekam na to 3 lata <3

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana wszyscy tęskniliśmy <33333

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam i nie przestanę czekać!❤ Wasz chumor poprawia każdy dzień!❤

    OdpowiedzUsuń
  13. nadal czekam na twoj powrot!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. 08.01.2022 14,3 tys osób czeka aż wrócicie z wspomnieniami jak np ja miałam 6/8 lat :,) dobrze że mogłam się na tym wychować niż na innych rzeczach teraz..

    OdpowiedzUsuń
  15. juz 3 lata minely

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333