tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

sobota, 5 września 2015

Konkurs ♥

Ahoj! ☺
Jak wam sobota mija? Mam nadzieję, że wypoczniemy przed następnym tygodniem szkoły ;/
Zwłaszcza, że mam już zapowiedziany sprawdzian z fizyki :/

Ale nie zanudzając szkołą, przecież jest weekend!
Większość z was zauważyło pewnie, że na blogu wybiło już ponad 100 obserwatorów (Dzięki!!)
Postanowiłam zrobić z tej okazji konkurs...a właściwie losowanie :D Nie będzie dużych nagród, symboliczny konkursik :D Na razie jest 100 obs. więc nie będziemy się zbytnio wysilać :D
Zacznę poprzedzając wasze pytania :D

Co jest do wygrania?
Tak jak pisałam, konkurs jest symboliczny więc nie będzie dużych nagród.
Osoba, która zostanie wylosowana dostaje:
492sc lub Star rider w tej samej cenie :)
Do odebrania nagrody nie trzeba podawać hasła,


Co trzeba zrobić aby wziąć udział w konkursie?
Trzeba być obserwatorem mojego bloga, jeśli nie jesteś możesz to zrobić poprzez dołączenie się do ''Armii ziemniaków'' (Patrz. Prawy pasek boczny) :D
Napisać w komentarzu pod tym postem: Biorę udział.

Jeśli w konkursie nie weźmie udziału więcej niż 25 osób, zastrzegam sobie prawo do anulowania go, dlatego też proszę abyście zaprosiły znajomych do wzięcia udziału!☺

Zapisy do 15 września!

Ps. Przepraszam, że nie pojawiły się serie ale nie oszukując, nie miałam zbytnio czasu postaram się to nadrobić :)
Przypominam o wysyłaniu dedyków i laurek na email: nikoletta15@interia.pl
Miłego dnia! 


/Katelyn ♥




74 komentarze:

  1. Biorę udział. *^*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział.
    Pozdrawiam, Mel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział ^^
    / Natalia Swordson ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział.
    ~Amelia Cloudforest

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział :D
    ~Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział <3
    ~ Stefanie Queenknight

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział xP

    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział
    Magdalena Shyfoot

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział
    Diana Mountainlee

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział ^^ Ale nie wygram,bo nigdy nie mam szczęścia XD Alessia Sunvalley

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział ^^

    ~ Emelie Kittenson

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)

    ~Maja Sharklake

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział
    Karoline Moesebel

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział /Bohumila Shadowpie

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział/ Olivia Lightningborn
    Mam nadzieję że wygram<potrzebne mi SC!

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział / Veronika Opalnight

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział Ivy Mouseland,~
    ~mmyszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł z konkursem i raczej dużo osób się zgłosi bi na serio wiele ludzi z sso Cie lubi ( jam tyż ^^ ) aczkolwiek , jam nie biorę udziału , bo mi SC nie potrzebne , sama sb mg kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?! Za SC można sobie fajnie rzeczy kupić ja ci tam polecam jednak wziąść udział ale jak wolisz ;>

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział ;)
    Nina fogbear

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział ;)
    Nina fogbear

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział <3 <3 <3 :3
    ~ Klaudia Seastar pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udział. / Klara Winterdaughter

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział. / Klara Winterdaughter

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorem ódział xD
    Biorę udział ^^
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Gotowe <33 Biorę Udział <3 <3 :) :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział! ^^ ♥♥♥KATELYN♥♥♥ No Mir też :P ♥♥Mir♥♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie zdążyłam :'(
    ~Alyssa Sharkside

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Eeeeeee. ...zapisy były do 15 września a jest 18

      Usuń
  36. Biorę udział mam nadziej ze się załapie wiem że jest (18)

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333