tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

niedziela, 4 stycznia 2015

Wygrana! jeeej :D

Teoretycznie to była przedostatnia szansa i mistrzostwa na spontana! a tu wygrana :,D
Snowangel Jechał dzisiaj jak szalony i zajeliśmy 3 miejsce <3 w jorvik!! szykujemy się jeszcze na g. 18 do moor, kto wie może dzisiaj sczęście nam sprzyja? :)
mmm, ale cudeńo *o*
No to może jeszcze w Fp? szczerze? nie nawidze mistrzostw w Fp :D
No i szykujemy się tez na kolejne dzisiejsze mistrzostwa w Jorvik!
Aha i trzymajcie mnie za słowo bo obiecałam, że nie kupię nowego konia dopóki SnowAngel i WinterLove nie osiągną 15 lvl :)))
A wy macie już w stajni sso jakąś rozetę? Jakie mistrzostwa w sso preferujecie? PISZCIE W KOMENTARZACH! obiecuję dodać dzisiaj jakiegoś kolejnego posta ponieważ to był taki '' zdanie relaji z mego oto pięknego wyścigu'' hehe :D powodzenia w cs, narazki kochani :*

4 komentarze:

  1. GRATULACJE!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki !!! skąd spodnie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! Ja mam 3 miejsce (moją jedyną rozetę!) z Valedale, szczerze polecam tamtejsze zawody! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333