tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

piątek, 4 marca 2016

Ahoj!
 Dzisiejszy post będzie nieco inny od dotychczasowych, mianowicie chciałam tylko podziękować wszystkim.
Nie kończymy z kanałem, tak dla jasności ale po prostu poczułam taką potrzebę, ponieważ wiem że w naszym gronie osób które nas oglądają, czytają mojego bloga czy stronę Mirandy, jest wiele osób które nie zważając na to czy byłyśmy aktywne czy nie..były przy nas duchem i wspierały nas bez słów. W ostatnim czasie dzwoniło do mnie naprawdę wiele osób bo aż około 200 dziennie niestety nie miałam okazji porozmawiać ze wszystkimi ale starałam się poświęcić przynajmniej połowie z nich odrobinę czasu i wiecie co?
Nie żałuję.
Wszystkie ciepłe słowa naprawdę podniosły mnie na duchu i dały mi ogromną motywacje do kontynuowania mojego ''blogowania'' i nagrywania a już niedługo pojawi się kolejny odcinek z serii ''Let's Play''
Dziękuję, że jesteście.
Kochammm <3

Kate ♥

18 komentarzy:

  1. Kate, odebrałaś ode mnie telefon ! Jestem Ci ogromnie wdzięczna za Twoją pracę, Twoje filmy poprawiają humor :) Może, jeszcze kiedyś odbierzesz :) Jak na tę chwilę pozostaje mi tylko trzymać kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie jest Let's play!!! Dziękuje!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Katlyn kocham twoje filmy !!♡♡Niestety nie mogę pisać komentarzy pod twoimi filmami ale jestem z tabą
    duchem XD powodzenia w karierze blogerki i jutuberki
    naszego kochanego SSO ^,^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wierzę wracasz do yt !!!??? Alyssa Qeencake<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Katelyn bardzo lubię Twoje filmy. Oglądam je prawie codziennie. To nie ważne czy stare czy nowe filmiki i tak są super! Mam nadzieję że
    Jeszcze nagrasz pare filmików napewno oglądne!!! Chciałam Cię jeszcze prosić żebyś dodała na yt filmk jak jeździć bez jeźdźca. - Kailey Shadowleaf������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy wy nie widzicie , że ona Was ignoruje?!

      Usuń
    2. Hej! Postaramy się natomiast w najbliższym czasie mamy juz przygotowane pomysły na filmy let's play. :)

      Usuń
  6. Grzecznie proszę o zmianę nagłówka strony, bez pozwolenia zabrałaś zdjęcie siwego morgana wykonane przeze mnie, z mojego bloga. Liczę na to, że równie grzecznie je usuniesz. :)
    Tove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zdjęcie zostanie zmienione, przepraszam za komplikacje. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie niedługo tylko teraz je kurwa usuń :v

      Usuń
    3. SUKA JEBANA!

      Usuń
  7. Nie ładnie tak kraść czyiś zdjęć chodzi mi o siewego araba zdj należy do tove mam nadzieje ze szybko je usuniesz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ykhym!
    Przepraszam wielką panią, (bo tak zachowujesz się na yt) , ale czy ty nie posuwasz się za daleko?! Myślisz, że jak masz 6k subów to możesz robić co chcesz?! Proszę myślałaś , że nikt tego nie zobaczy! Przeczytaj sobie politykę naruszania praw autorskich SUKO!
    A teraz z innej beczki. Każdy kto to przeczytała nie wejdzie na bloga tove darkstar! i spojrzy na jej wpis:
    Zmieniając temat, czy ja naprawdę mam się posuwać do podpisywania zdjęć?
    Znajoma ostatnio podesłała mi link do bloga jakiejś dziewczyny, okazało się, że owa osoba ma moje zdjęcie na nagłówku ze swoim podpisem.



    Bez pozwolenia, podania źródła, ba, nawet bez pytania czy może zapożyczyć to zdjęcie. Bardzo niefajne zagranie. Nie lubię czegoś takiego, czy naprawdę tak trudno zapytać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Link prze anonimie:
    http://starstable-forever.blogspot.com/2016/02/kolejny-kon-do-wykarmienia.html

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333