tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 25 października 2017

AKTUALIZACJA HALLOWEENOWA




Witajcie!
Dzisiejszy post przychodzi do was razem z środową aktualizacją, która tym razem dotyczy Halloween! Czyli ulubionego święta niejednego z graczy Star stable (oraz mnie)

Star stable: ,,Witaj! Co roku na kilka tygodni duchy w Jorviku powracają do świata żywych, aby trochę zamieszać... Będziemy obchodzić Halloween do 8 listopada, dlatego masz wiele czasu na zapoznanie się ze wszystkimi „strasznymi” wydarzeniami! ''

Aby klimat halloween, zagościł już od samego początku logowania się do gry, star stable utworzyło tematyczny wygląd ekrany ładowania gry. Prezentuje się on następująco:




Według mnie, najbardziej satysfakcjonująca część aktualizacji to oczywiście eliksiry, które możemy zakupić w sklepach halloweenowych, znajdujących się w miastach. Dzięki nim, możemy zamienić swojego konia (na czas piętnastu minut) w wybranego potwora!


Oczywiście, postanowiłam już wypróbować kilka opcji, których efekt wstawiam wam poniżej.





Nie wiem jak wam, ale mnie najbardziej przypadł mi do gustu efekt mumii!
Ponadto, dodano także ''efekty specjalne takie jak: Płonące kopyta, zlatujące się nietoperze oraz cienia (czas 5 minut). 
Oczywiście wszystkie trzy również pozwoliłam sobie wypróbować.


Obok sklepów z nowymi dodatkami, znajdują się również sklepy z przedmiotami, w których oferowane są gadżety halloweenowe z poprzednich lat. 
W podziemiach zamku w Srebrnej Polanie, możemy znaleźć Eve, która jak co roku, proponuje nam zabawę, w grze ''labirynt z duchami''.

Star stable dodało również sporo nowych zadań dotyczących święta halloween
*Zadania z dyniową Panią na Wzgórzu Nilmera
*Zadania z Fae, której musisz pomóc w odzyskaniu materiału na kostium! (Fae znajduje się na polu, na północ od silosu Barney'a.
*Do gry ponownie wkracza...Galopujący Thompson oraz 29 zagubionych duchów, którym musisz pomóc przedostać się z powrotem do zaświatów!

Niedługo postaram się wstawić mapki występowania Duszków oraz Galopującego Thompsona z a tymczasem- które z nowych dodatków podobają wam się najbardziej? 

Ściskam!


7 komentarzy:

  1. Ohhh Kate! Jak ja dawno już zapomniałam o Twoim blogu. Całymi dniami rozpamiętuję te czasy, kiedy właśnie dzięki Tobie rozpoczęłam swoją przygodę z grą. Calutkie wakacje 2015 oglądałam Twoje filmy, z niecierpliwością na kolejne. Uwielbiam to wspominać i niesamowicie kocham Waszą parę w filmach! Humor macie fantastyczny, a oglądanie Was mimo wszystko ciągle, sprawia mi przyjemność. Tak dawno nie byłam na Twoim blogu, ajj. A teraz muszę wszyściutko dokładnie przeczytać! Kate, na jakim serwerze obecnie się znajdujesz? A być może kiedy wrócicie do nagrywania, tak tęsknię! <3

    Pozdrawiam, Assalia~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Bardzo dziękujemy za wszystkie ciepłe słowa. My też narobiłyśmy sobie zaległość ale wszystko nadrabiamy. Aktualnie można mnie znaleźć na Emerald Forest, niedługo wracamy do nagrywana. Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Czy była by możliwość byś na jakiś czas wpadła na Honney? W jakim znajdujesz się klubie? :D

      Usuń
    3. Na pewno niedługo mogę się tam pojawić, ponieważ ostatnio dość często wędruje po serwerach :) aktualnie nie mam żadnej przynależności klubowej :)

      Usuń
    4. Serdecznie zapraszamy do nas, Wise Progress! Cieplutko Cię przywitamy, szczególnie nie pożałujesz. Wstawić tutaj najdłuższą reklamę klubu, którą z pewnością widziałaś? :D

      Usuń
  2. Udało mi się znaleść spoko KODY do STAR STABLE tu są http://dlagier.com/starstable/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333