tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

piątek, 20 marca 2020

Hejka!

Zdaję sobie sprawę z tego jak wiele osób przez tak długi czas czekało na jakikolwiek odzew z mojej strony. Wiele razy obiecywałam, że wrócę do nagrywania oraz do prowadzenia bloga i wiele razy tłumaczyłam dlaczego razem z Mir musiałyśmy zrobić przerwę na kanale oraz blogu.
Postaram się wam wszystko dokładnie wytłumaczyć.







Początkowo przerwa była spowodowana brakiem odpowiedniego sprzętu do nagrywania. Jak mogłyście zauważyć po odcinkach- mój laptop ledwo radził sobie z nagrywaniem, montowaniem oraz płynnym obrazem w grze. W ostatnich odcinkach zamieniłyśmy się z Mirandą laptopami ponieważ na jej laptopie gra chodzi o wiele płynniej. Tym sposobem udało nam się nagrać kilka odcinków nawet dobrej jakości ale niestety było przy tym dużo pracy. Musiałam później przenosić pliki z filmami na swojego laptopa co wiązało się nawet z wielogodzinną męką z montowaniem filmu, ponieważ potrafił on wyłączyć się już podczas zapisywania gotowego filmu...
Stwierdziłyśmy więc, że zainwestuję w nowy, lepszy sprzęt.
Później spłynęła na mnie fala nauki w szkole średniej.
Kartkówki, sprawdziany, tona zadań domowych, wypracowania, prezentacje, referaty. Musiałam zacząć też więcej inwestować w swojego konia, treningi oraz wyjazdy i przez to wszystko po prostu zakup nowego laptopa spadł na niższe miejsce.
Przestałam grać, udzielać się na blogu i kanale a gdy tylko przypomniałam sobie o Star Stable i zalogowałam się żeby chwilę pograć albo zobaczyć co się zmieniło zawsze dostawałam masę pytań o filmy. Tłumaczyłam, że nie mam sprzętu. Ale poza tym że nie miałam sprzętu to nie miałam również czasu. Ostatnio odłożyłam pieniądze na zakup nowego laptopa, na którym Star Stable będzie chodzić mi bez zarzutów lecz z racji tego, że w naszym kraju nastąpiła -wiadoma- sytuacja, poczekam z kupnem do momentu aż wszystko uspokoi się chociaż trochę.
Mam za to więcej czasu aby zająć się kanałem oraz blogiem. Nie mówię tutaj od razu o nagrywaniu ale po prostu chciałabym zająć się wyglądem bloga, zdjęciami profilowymi oraz innymi sprawami związanymi z estetyką.
Mam nadzieję, że zrozumiecie!

Jeśli chciałybyście spotkać mnie w grze, aktualnie jestem codziennie na serwerze Cookie Valley! Do zobaczenia!


32 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. WREŚCIEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3
    Pamiętam te czasy, ludzie z discorda powiadomieni nie żeby coś XD
    Kocham was i czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. NARESZCIE! DOCZEKAŁAM SIĘ 💖
    A mówili że wy już jesteście starsze i że nie będziecie już nagrywać ale ja wierzyłam ❤️ No cóż...pozostaje mi tylkooczekać ale czuję że będzie warto... 💖😍❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika Winterwolf24 marca 2020 04:49

    Cieszę się, że moje youtuberki dzieciństwa mają szansę na wielki powrót ^^ Trzymam za was kciuki dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  5. o jezu czeeekaaam na to od 3 lat <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej a od której godziny jesteś na SSO?

    OdpowiedzUsuń
  7. O Jezus! Bardzo się ciesze ,że chociaż wyjaśniłaś o co chodzi 😘 Czekam z cierpliwością na filmiki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Popłakałam się ze szczęścia! Czekałam na to od kilku lat. Od twojego kanału zaczęła się moja przygoda z sso oraz końmi ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg ! Miałam już robić teorie spiskowe na wasz temat czemu nie nagrywacie a tu niespoodzianka! Jednak się doczekałam te 2 lata <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju tak się ciesze!Pozostaje tylko czekać :D❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejj nie wierzę!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak za wami tęsknię, że ostatnio postanowiłam zrobić sobie maraton z waszymi starymi filmikami haha

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa, wrocilyscie ��

    OdpowiedzUsuń
  14. O JEJKU! Jednak cuda sie zdarzają! Jak tylko sobie o was przypominałam, zawsze sprawdzałam kanał z nadzieją na nowe filmiki. Mam nadzieje, że wszystko się uda z nowym sprzętem i innymi ważnymi sprawami. Tyle czasu minęło... Tak sie o was martwiliśmy, traciliśmy już nadzieję, a jednak jesteście. Kochamy was, mówię to za wszytkich waszych widzów ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszy mnie twoje odżycie, mam nadzieję że nie będę musiała czekać kolejnych lat :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się doczekać, dzięki wam zaczęłam grać w SSO i przypominacie mi moje dzieciństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG! Nie wiem czy wiecie że są nowe drzewa itp ale chyba wiesz oglądałam was jak miałam 5 lat chce mi się płakać że powracacie

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! Nie wiem czy wiecie że są nowe drzewa itp ale chyba wiesz oglądałam was jak miałam 5 lat chce mi się płakać że powracacie

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłyście moimi ulubionymi youtuberkami w czasach starego Sso! Nie sądziłam, że wrócicie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie moge sie doczekac!wlasnie zmie ilam serwer na Cookie valley,mam nadzieje ze sie spotkamy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz instagrama??�� Jak tak to podasz nazwę??��

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333