tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

wtorek, 11 listopada 2014

dziwne bugi w Jarlaheim i 2 dni bez sso...;cc

cześć!
Jak tylko pomyśle, że przez następne 2 dni nie będę mogła grać w sso to aż się coś we mnie gotuje -,-'...
ale nie mówmy o tym ;) no...także ten.....
Grałam wczoraj w star stable, pojechałam z Murzynkiem na prom. I gdy otworzyło się do wysiadania to jakieś bugi mi sie zrobiły normalnie o.o i se myśle....wtf..trwało to tylko chwilkę ale zdążyłam zrobić zdjęcie :D tak więc.....łapcie ^.^
Tak...wysiadamy do wody xDDDD
Co ja tu jeszcze....w sumie to nie wiem. Nie miałam okazji dzisiaj zagrać ;ccc 
Jakby co to ten...jestem też adminką strony ( chyba od 4 dni xDD) Na facebooku ;) Star stable Online PL na profilowym są 2 arabki także ten..odwiedzajcie czasami :D
znacie jakieś magiiiczne miejsca w sso? możecie podać chętnie odwiedzę xDDD poze pózniej dodam jeszcze jakiegoś posta (posteczka...postunia....postusia...xDDD hyhyhy ) 
narazie papapaappapaap <33333333333333333

3 komentarze:

TROLOOLOLOLOLO <333