tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

poniedziałek, 10 listopada 2014

Praca na farmie słonecznikowych pól i sumpatia dla beki

Jezdem!
To natchnienie do pisania bloga...ehh <3 xDDDD
dzisiaj z Mużynkiem <3 pomagaliśmy na farmie słonecznikowych pól :D m.in mużynek nosił worki z nasionami xD tak...miałam dodac zdj ale przez przypadek usuneło się a nie zapisałam go ;pp
ale za to łapcie naszą sweetke z chlewu xDDDD
Artystyczne prawda? ^^
Awww nie moge doczekać sie double doładuje sb sc i kupie arabka :DDD
Tak z innej beczki..ktoś już zdobył caały zestaw czarownicy? bo ja mam aż kapelusz rękawiczki czaprak i siodło xDD ( aż..) xDD 
uuuu zaraz mistrzostwa jodłowego gaju *,* jade!! kto jedzie ? powodzenia ^^
paaa <333333333
ps. znalazałam chłopaka xDDD



przystojniak c'nie xDDD hahahahahahahahahahahaha xD lel 
papapapappapaty <333333

1 komentarz:

TROLOOLOLOLOLO <333