tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

niedziela, 23 listopada 2014

Targ, domek na drzewie, długa nieobecnosc i nudyyy

HEJ! HEJ!
Wiem..długooo mnie nie było. To dlatego, że nie miałam neta ;// i mało wyświetleń jest.....
Nie mam dzisiaj jakiegos tam wielkiego natchnienia i za wiele na sso się nie działo ;ccc robiłam dziś misję z targu ( wszystkie skończyłam) i ten Ferdinand powiedzial ze ma dla mnie niespodziankę i wgl. tak mnie wtajemniczył...ja sie zastanawiam...jakiego konia dostanę..a tu bluzka. Nie jest najpiękniejsza...ale...zawsze coś :D
Poza tym robiłam misję i mogę już wejsc do domku na drzewie :D
wgl to obczaiłam jak wyłączyc info do robienia zdj :D jak ktos chce wiedziec to pytac w komentarzach :D. To chyba tylęęęł jak zaraz dostanę nagły przypływ weny to napiszę :D
ps moja kuzynka gra w sso od 3 dni <333333 jeeeej <3333
                                                                                                                          to NARAZIE :D <3

1 komentarz:

TROLOOLOLOLOLO <333