tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

sobota, 6 grudnia 2014

Szybki pościk o aktualizacjach :D

Hej ludziska <33
Tęskniłam <3 Jak chyba wiecie, nasze kochane sso miało poważne problemy z grą! nie wiem jak teraz bo mi się chyba zaczyna włączać, ale przepadło mi 2 dni sr -,- tak, tak....dzisiaj mi się kończy. Zbliżają się święta :D wiecie co to oznacza?...Świąteczny wygląd bloga <3 ustawie od razu, jak tylko wejdę do gry ^^. Taaaak weszłabym ale oczywiście pisze że mam za mało pamięci. Ale ja usuwam co się da!!! ;cc dam rade! :D
Teraz się chyba włączy 
.

.
.
.
.
omg!! nie wierzęę! włączyło się! obym tylko jeszcze miała sr :D to jedziemy do s mikołaja 
dodam pózniej zdjęcia i wygląd bloga ^^                                                                    narazki <333

1 komentarz:

TROLOOLOLOLOLO <333