tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 31 grudnia 2014

Sołprajs ;*

Okej to dobra :D 
Więc chciałam Przeprosić za moją nieobecność i w zamian zrobiłam wam wykreślankę :) Pamiętajcie, że aby napisać numer w komentarzu nie trzeba mieć konta, czyli dałam tak że komentarze pisać może każdy. Więc nie krępujcie się, będzie mnie to bardziej motywować :D  
Wybierajcie, który nr odpada pierwszy ;3



Zapomniałabym też powiedzieć że zrobie zaraz nową stronę, będzie się ona nazywać ,,Galeria'' (zdjęć)  W najbliższym czasie gdzy wytrenuje Winter to kupię Konia andaluzyjskiego, Kuca, i innego ale więcej wam nie zdradzę wię czekajcie ;* i pamiętajcie KOMENTOWAĆ MOŻE KAŻDY NAWET GDY NIE MA KONTA GMAIL!!!! ;*
                                                                                                                 Ciałusyyyyy ;****

22 komentarze:

  1. 3 Odpada
    Luna Whalehall ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. LOL widzę twoje nogi w moim koniu :'D
    Luna Whalehall

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 odpada /Courtney Shadowknight

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejj ludzie dawać komentarze bo mi się tu 3 remisy zrobiły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 i 3 odpada :)
    zapraszam do mnie na opowiadanie z Sso:
    http://thedarkhorseschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne ale jak któryś ma odpaść to 1 :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy odc z sso?

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 i 3 SĄ OK-RO-PNE!!!(Bez urazy) ale wszystkie są piękne(najpiękniejszy 5) ale nie lubię tinkerów i koni ^szwedopodobych^ (w tym szwedów).Miejmy nadzieję,że kiedyś poprawią szwedy w SSO ;3 /Madzia

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333