tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 31 grudnia 2014

No to jedziemy z tym koksem! :D

Hej hej :)
Sorry za tak długą nieobecnośc ;// , nie miałam dostępu do sso przez problemy z tym gównem (laptopem oczywiście) ;d Za niedługo się to zmieni, kupuję nowego lapka :D ale mniejsza z tym^^
Obiecywałam tez Świąteczny wygląd bloga ;/ sorry. Może dzisiaj dodam bo jestem u kuzynki i mam dostęp :)) Tyle się pozmieniało :D Moja kuzynka, u której teraz jestem ma konto na star stable :)) super :D mam z kim jeździć Nazywa się Miranda Eastweb i ma 11 lvl :D Tak w ogóle to kupiłam nowego konia ^^ Krew Arabska i te sprawy, jest śliczna i nazywa się Witerlove <3 




śliczna <3
Wgl to dzisiaj ja i SnowAngel zajełyśmy 4 miejsce w cs <333
Zapraszam na mały prezencik w następnym poście <3 
                                                                                                           No to do uczytania <3 ściskam ;*




1 komentarz:

TROLOOLOLOLOLO <333