tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

wtorek, 20 stycznia 2015

Hejka!
Ostatnio na mim blogu nie pojawiały się posty, ale to dlatego że jestem trochę chora i z racji że nie chodzę do szkoły staram się podbić lvl na star stable a do 14 lvl zostało mi tak tyci tyci <3 Brak postów mogę usprawiedliwić też brakiem natchnienia, ciągle wydaje mi się że jest was na moim blogu coraz mniej i zastanawiam się czy jest w ogóle sens dalej go kontynuować...ale mniejsza z tym...
Wczoraj z Mirandą po zrobieniu wszystkich misji i doprowadzeniu ich na stan czasowy (kontynuacji następnego dnia) zaczęłyśmy się tak strasznie nudzić że postanowiłyśmy pozwiedzać wyspę Jorvik z trochę innej strony co już robiłam wcześniej sama bo Mirandy nie było na sso. Udało mi się wejść za ufo (To któro jest w pobliżu północnej przełęczy. byłam tak blisko gdy byłam już za nim, zeszłam z konia, była tam luka w ziemi, a oczywiście jestem taka ciekawska, że moja dusza odkrywcy zakończyła tam swoją przygodę xDDD zaklinowałam się i musiałam wziąść podwózkę D: Powracając do przygód z Mirandą...Dostałyśmy się do Urodzajnych Harbstw ( teren zamknięty dla wszystkich) można się tam baardzo łatwo dostać ale to może pokaże kiedyś kiedy uda mi się pobrać bandicam. Dostałam się tam pierwsza, niestety moje zwiedzanie długo nie trwało..zaraz potem pojawił mi się komunikat, że jestem na obszarze zamkniętym i tepło mnie do fp. Zaraz później przyjechali dziadkowie ( jestem u babci i dziadzia) i musiałam opuścić star stable :D 
Nie wiem o czym pisać bo trochę tego jest :D 
No dobra może teraz trochę o moim wyglądzie ( w star stable oczywiście) który się trochę zmienił...barrrdzo zmienił. Zdjęcia niestety dodam kiedy indziej bo dzisiaj po prostu nie mogę :c długa historia...
Dotychczas moją wirtualną fryzurą było brązowe ombre, teraz odziedziczyła ją Mira ( Miranda) a ja zasłużyłam sobie na ''rozczapirzonego kucyka'' ( wszystkie zdjęcia które dodam w tym poście są z internetu)
A więc, fryzura wygląda tak 

Może i tutaj nie wygląda powalająco ale w toczku lub kapeluszu jest całkiem nieźle :D
Zakupiłam też wiele fajnych ciuszków ;> dobierałam do koloru sprzętu dla koni a łatwe to nie było ale to nie ważne..Tak czy inaczej, chciałam polecić wam dość przydatną stronkę w której możecie ogarnąć wszystkie ciuszki z całego Jorvik :] jest tam gdzie możecie je kupić, za ile, i jakie właściwości mają> Nie tylko ciuszki ale też i takie rzeczy jak: Makijaż, Sprzęt dla koni, Ozdoby dla jeźdźca i konia, a nawet konie :) 
Tak więc, proszę, o to link :D ----> http://starstable.bplaced.net/db/en/index.html Niestety jest po angielsku ale wiadomo o co chodzi xD. Teraz mała zmiana tematu, Ostatnio dołączyłam z Mirą do klubu jeździeckiego, którego założycielką jest Martine. Nie jest nas tam dużo ale jest bardzo fajnie :) mamy lekcje, spotkania, rajdy, pikniki. Jeśli ktoś chciałby dołączyć piszcie na mój email który możecie znaleść w zakładce ''Kontakt ze mną'' chociaż myślę że na facebooku odpowiedź otrzymacie szybciej. Więc jeśli ktoś jest zainteresowany to może uda mi się namówić Martine. Narazie należę do klubu ale kiedyś, kiedy blog stanie się bardziej popularny, pomyśimy z czytelnikami o własnym klubie :] Huhuhuhuh, myślę ostatnio nad kupnem kilku koni...co może potrwać bardzo długo bo obiecałam sobie, że nie kupię zadnego nowego konia dopóki wszyskie moje konie nie osiągną 15 poziomu. Ale jakie to będą konie? dowiecie się sami :]... Jak widzicie, post dobiega końca, jeśli go przeczytaliście, bądźcie ludźmi...skomentujcie! przecieź to tak niewiele. Widzę że go odwiedzacie a nikt nie komentuje ;x Nie wiem czy mam dalej prowadzić bloga. Więc dziękuję za uwagę :))) KOOMENTUJ! aby komentować nie musisz być zalogowana, nie musisz posiadać konta gmail ani żadnego innego, komentować może każdy!
                                                                                                                                              Paaaa :]

3 komentarze:

TROLOOLOLOLOLO <333