tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Smutna zapowiedź ;c

Hej :]
Chciałam wam dzisiaj napisać kilka ważnych i mniej ważnych rzeczy,
nie wiem jak robią to inni blogerzy, układają takie dłuugie posty...Postaram się aby mój blog był prowadzony dokładniej i przykłówać do niego większą uwagę, to znaczy że posty będą dodawane częściej i jeśli mi się uda to będą, też nieco dłuższe od tych co dotychczas, ale to nie ważne, przejdźmy do rzeczy...
Myślę, że najbardziej przyzwoitą rzeczą jak na początek, będzie pewnie poinformowanie was o tym, że jestem w domu i przez jakiś czas ( aż do zakupu nowego laptopa) to około jakiś 1 tydzień może trochę dłużej, będe nieobecna w naszej kochanej grze, w Sso, może z tego powodu będę częściej zaglądać na bloga.
Od pewnego czasu zastanawiam się nad zakładką na blogu ( znajdziecie ją za niedługo pod głównym zdjęciem na samej górze) będzie nosiła tytuł ,, Ciekawostki'' oraz ,, Kody'' ale to jeszcze nie teraz, żyjmy chwilą :D
Aaa i zdjęcia no logu przez ten tydzień mogą pojawiać się rzadziej na blogu ponieważ jak narazie nie będę miała okazji zagrać ;/ trochę mnie to przeraża ale jakoś muszę wytrzymać. :)
Dobra ja lecę i poszukam dla was jakichś gadźetów na bloga, może wirtualne zwierzątko?
Narazie nic nie chcę zdradzać 
                                                                                                                                     Paaa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TROLOOLOLOLOLO <333