tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 18 lutego 2015

KONKURS ( NA STAR CIONS/ STAR RIDER) I BARDZO WAŻNE INFORMACJE!!!!

Hej, to ja :x
Bardzo, ale to bardzo przepraszam was za tą dłuuugą nieobecność! Ale szkoła, dom, zadania domowe, sprawdziany i inne pierdoły nie pozwalają mi na zbyt długie przejażdżki na star stable, dlatego długo nie było postów. Jednak na moim sso wiele się zmieniło, baaaardzo wiele. Mam już prawie połowę 15 lvl, GHVi DUD. Tak więc, łapcię kilka zdjęć :) z odblokowanych terenów:



A z DUD jeszcze nie mam zdjęć, pojawią się w następnym poście ;x. Może zacznijmy od aktualizacji, dzisiejszesz aktualizacji ,<: 



Witajcie w tym tygodniu aktualizacji!

Przedłużamy walentynki!
W tym tygodniu postanowiliśmy przedłużyć walentynkową zabawę! Donald i Catherine wciąż potrzebują Waszej pomocy i mają moc zabawnych zadań codziennych wypełnionych wełną, barwnikiem i całą resztą. Udanej jazdy! 

Kolejna porcja walentynek!
Mimo wielu nowych zadań walentynkowych, zdecydowaliśmy dodać kolejne, tym razem z zeszłego roku, ale z całkowicie nowymi nagrodami! Wygląda na to, że poczta walentynkowa gdzieś zaginęła i Derek potrzebuje Twojej pomocy w odnalezieniu wszystkiego. 
Derek potrzebuje Twojej pomocy!
Derek potrzebuje Twojej pomocy!

Nowe wyposażenie i misie!
Kolejna porcja wyposażenia pojawiła się w Srebrnej Polanie, może zajrzycie na małe zakupy, kiedy będziecie w drodze do Dereka? Dodatkowo, misie z zeszło tygodniowych zadań z Donaldem będą dostępne w walentynkowych sklepach. Złapcie te słodziaki, zanim będzie za późno!

Nie zapomnijcie dodać nas na Snapchat: StarStableSnap - to nasza nazwa użytkownika i przygotowujemy się na ujawnienie super ekscytującego podglądu w tym tygodniu!

Cudownego tygodnia!
Uściski od całego zespołu Star Stable


Każdy chyba zrozumie, po przeczytaniu tego, na czy będą polegały Questy.
Ja właśnie zastanawiam się jak wynagrodzić wam moją nieobecność..może KONKURS?
chcecie konkurs? ZAPRASZAJCIE ZNAJOMYCH, jeśli zgłosi się w komentarzu wiele osób ( ok 15) to zrobimy konkurs na star coins lub star rider, ale jeśli zgłosi się mało osób, konkurs się nie odbędzie ;x także zapraszajcie znajomych!!! CZAS ZAPISÓW DO 24 LUTEGO PISZCIE W KOMENTARZACH SWOJE IMIE I NAZWISKO NA STAR STABLE!!! jeszcze nie wiem jaki będzie to konkurs, coś wymyśle C: ale konkursy będą się pojawiały dosyć często, co możecie znaleźć w katalogu ,, KONKURSY'' tak więc zapraszajcie znajomych!!! <3

Następną sprawą jaką chciałabym z wami omówić, będzie tworzenie końskich memów!!!!
jeśli chcecie się trochę pośmiać wystarczy wysłać zdjęcie Konia! ( ze star stable lub prawdziwego) zdjęcia wysyłajcie na mój e-mail: nikoletta15@interia.pl
Zapewniam was, że jeśli przyślecie zdjęcie konia, spróboje go przerysować w paintcie i dorobić jakieś śmieszne cuś! :D Więc zapraszam!!!!

JESZCZE RAZ PRZYPOMINAM O KONKURSIE!!! powiedzcie znajomym!

3 komentarze:

  1. Możesz mnie zapisać. Nazywam sie Zsuzsanna Underwater

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się jestem Dasha Moonbard .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zapisuje! Sandy Sweetpoulos! ♥

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333