tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

sobota, 21 lutego 2015

Kilka słów o konkursie, i inne informacje :)

Ahoj!
Kochani...na początku chciałam wam coś powiedzieć :,(
Straciłam oryginalność xDDD ostatnio wychodząc z promu przejechałam obok dziewczyny, wyglądającej tak samo jak ja xD a przeglądając Facebooka natknęłam się na użytkownika...Klaudia Greencake..ale mniejsza z tym :D przejdźmy do informacji o konkursie!!
Na początku chciałam wam uświadomić, że jeśli osoba która wygra star coins lub star rider ( do wyboru) aby odebrać nagrodę NIE musi podawać swoich danych, hasłą i nic podobnego!! 
Przeglądając dotychczasową listę uczestników, zapisało się więcej osób niż się spodziewałam, z czego jestem bardzo zadowolona :)
Narazie na liście mam:
- Miranda Eastweb,
- Doris Pandahome,
- Arisha Moosebear,
- Vistorie Bunnystar,
- Violet Deerfoot,
- Alexis Weststar,
- Alicia Zebrawater,
- Miranda Shorthall,
- Caren Dragonweb,
- Izabela Birthwatcher,
- Kailey Longfall,
- Axia Eastborn,
- Dasha Moonbard,
- Amanda Birchhaven,
- Mary Eaglebridge,
- Sandra Macborn,
- Vera Mctree,
- Viktoria Seawatcher,
- Martine Orangeland,
- Emmy Bunnyhand,
- Elsa Diamondhand,
- Ania Zebrahill,
- Zsuzanna Underwater,
- Margaret Lionstar,
- Stina Queenstone
Za wszystkie źle napisane imiona Lub nazwiska przepraszam! <3 ( Dla niewtajemniczonych- zapisywać można się w zakładce ,, Konkursy'')
Pamiętajcie, że zapisy jeszcze trwają ( do 24 lutego)
teraz pytanie, ponieważ chcę aby konkurs nie był tylko rywalizacją ale też przyjemnością, zabawą.
Więc pytam, jaki konkurs byście chcieli?

- Myślałam nad konkursem na rysunek? polegałby na tym, że rysujecie coś na jakiś umowny temat ( coś o koniach lub star stable) robicie zdjęcie, wysyłacie mi na email lub facebooka a ja wytypuję najlepsze które otrzymają nagrody! :)

 - Może być to konkurs na najładniejsze zdjęcie ze star stable (NIE PRZEROBIONE ZDJĘCIE) - moim zdaniem to najlepszy pomysł.

- Konkurs na edita ( chociaż tu bym się zastanowiła bo wiele osób było przeciwne temu pomysłowi!!) Pamiętajmy, też że nie każdy potrafi obsługiwać się Gimpem czy innymi programami do przerabiania zdjęć ;x 

- Konkurs na napisanie pracy na temat ulubionej postaci z Sso ( tu wytypowałabym osoby, które napiszą najpłynniejszą, najlepszą pracę) nie będzie to 2/3 zdania tylko więcej!, ok strony zeszytowej

- konkurs .... tu napiszcie sami ( w komentarzach) jaki konkurs byście chcieli, którego nie podałam ( tylko nie konkurs na film).

Oczywiście jest to tylko kilka moich propozycji, swoje piszcie w komentarzach :)
A ja zapraszam do śledzenia bloga ( sprawdźcie 24 lutego) wtedy podam temat konkursu :) oczywiście ten, na który będzie najwięcej głosów, a jeśli ktoś z was napisze ciekawy pomysł, poinformuje was o tym, pamiętajcie że chcę aby każdy miał równe szanse! dlatego myśle że najlepszym, i najprawdopodobniej będzie, konkurs na najlepsze zdjęcie ze star stable, ale wszystko zależy od was!! głosujcie

Chciałabym was też poinformować :D że RAZ W TYGODNIU BĘDZIE LOSOWANIE osób które dostaną star rider/ star coins, oczywiście nie będzie to duża kwota, ale zawsze coś :D więc zmobilizujcie mnie komentarzami! Jeśli pojawi się na moim blogu zakładka ,, Losowania'' lub coś podobnego, to możecie być pewni że to będzie właśnie ten pomysł! ( dzień losowania nie będzie podany) ale to jeszcze nie jest do końca pewne więc, narazie nie rozmawiajmy o tym :D
PISZCIE W KOMENTARZACH, JAKI KONKURS CHCECIE! :)

To chyba tyle :) ja kończę, lece na Sso :) bayy <3




10 komentarzy:

  1. Mi bez różnicy jaki ma być konkurs :)
    A jeśli chodzi o te najlepsze zdjęcie to żeby nie było jakiś efektów? Bo nie zrozumiałam dobrze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będzie konkurs na najlepsze zdjęcie z sso to nie może być przerabiane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkurs na najlepsze zdjęcie ( Nie przerabiane ) Pozdro Arisha Moosebear :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się zapisuje Margaret Lionstar i głosuje za tym nie przerabianym zdjęciem

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do konkursu ! w grze nazywam się Rita Appleforest

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogem też mam na imie Arisha Deerfield

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tak wybiłaś się na blogu? Ja nie umiem zdobyć tyle komentarzy i wyświetleń :<.
    Dzięki z góry, loffciam twojego bloga ^^ ♥.
    http://sso-seapoulos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333