tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

piątek, 6 marca 2015

Wyniki Konkursuuu !!

Hejkaaaa!!
Wszyscy czekają na wyniki konkursów? :D wiedziaaałam ^^
W więc, na samym początku chciałam powiedziec...napisać, że wszystkie zdjęcia ( a nie było ich dużo bo zaledwie 10) były prześliczne! z tych wszystich musisałam wytypować najlepsze.
MÓJ GUST podpowiadał mi aby wybrać zdjęcie
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
którego autorem jest, Doris Pandahome!!

Bardzo proszę aby nie było hejtów typu ,, mój był lepszy'' , ,, mój ładniejszy''...
wybrałam który najbardziej mi się podobał.. Tak więc bez zbędnego pierdzielenia :D
tak jak mówiłam NIE otrzymałam minimalnej liczby zdjęć, więc nagrodę będę musiała obniżyć do 492 sc lub star rider w tej samej cenie..;x
Z wygraną spróbuję się skontaktować, a ja zapraszam was do kolejnych konkursów i na mój kanał na yt : Katelyn Greencake
^^ do usłyszenia na yt, paaa <3 :*

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłam się doczekać tego postu. xD
    Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu gratulować? Oszukała i blokła na fb.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oszukała każdego i YT i FB

    OdpowiedzUsuń
  5. Upominam się od 5 miesięcy, I co? I nic.

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333