tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

czwartek, 26 lutego 2015

Przykra informacja i....centrum handlowe!!! Bardzo krótki post.. ;x

Ahoj!
Ludzie ;x co się z wami dzieje? do konkursu zgłosiło się prawie 30 osób a dostałam zaledwie 7 zdjęć... Chyba muszę przedłużyć czas na wysyłanie zdjęć do 6 marca ( do moich urodzin ^^) ale to nie zmienia faktu, że przez was zakompleksiłam mojego bloga...oczywiście żartuję :D ale tak będzie jeśli do 6 marca nie będzie conajmniej 15 zdjęć będę musiała obniżyć nagrodę do 492 star coins :x lub star rider w tej samej cenie...
z mojej strony to tyle o konkursie może teraz coś weselszego? :D jakie było wasze pierwsze wrażenie gdy weszłyście do centrum? Tam jest świetnie! byłam tam w Mirandą ^^

Nie mam weny do postu ;-; może jutro coś napiszę!

                                     komentarz = motywacja <3
Jeśli ktoś chciałby pograć i pogadać na skype ze mną i z mirandą to zapraszam ( Na skype --> Katelyn Katelyn) piszcie w komentarzach swoje skype <3 a ja czekam na zdjęcia na konkurs, bay <3!

5 komentarzy:

  1. I co sądzisz o moim zdjęciu? :) - Sandy Sweetpoulos

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przeciągnij do marca. Na pewno wyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej , zgłaszam się do konkursu . A może być tak jak jest w gimbie że robi się słońce ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciastko ja mam urodziny 7 marca *<* <3333333 !!! Wielbię marzec <333
    ~Benedicta Diamondgarden

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zgłaszam do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333