tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

piątek, 20 marca 2015

Krótki post, podziękowanka

Hejoszki <3!
Tyle tu się dzieje :D! na statystykach 17 marca miałam aż ponad 80 wyświetleń <3
Jejku dziękuję <3 nawet nie wiecie jak mnie to mobilizuję <3 Ale komentujcie! Jak najwięcej komentujcie, to jeszcze bardziej motywuje <3 do dobra przejdźmy do aktualizacji !! 
Byliście już na tap madl? :D xDD ja byłam i dostałam kieckę
,,Przyzwoita'' xDDDD 
Jeśli jeszcze nie zrobiłaś Qestów to leć i rób bo są naprawde meega :D
Dzisiaj, przed chwilą, 10 minut temu xD skończyłyśmy z Mirą nagrywać Kolejnego Let's Play'a *Dla niewiedzących- kanał podany na głównym zdjęciu* Zachęcam do oglądania :D a ja zaraz lecę robić zadania z tym, tą Lindą i Alex xDD bo są jeszcze bardziej meeega niż te meega zadania z centrum handlowego ^^ no..to ten :D to na tyle, a ja jeszcze raz ślicznie dziękuję za waszą aktywność.
To był krótki post bo nie mogę się doczekać tych zadaaaań :D więc ja się z wami żegnam...Cześć <3 <3 !!
A TO MÓJ EDIT <3 


2 komentarze:

  1. Też byłam :D Zadania nawet ok :3
    I... jeszcze jedno pytanie... Kiedy... Zmienisz tą muzykę? xD
    Powodzenia z blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam, super zadanka :)

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333