tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

czwartek, 2 kwietnia 2015

Pamiętajcie, aby skomentować nie trzeba się logować!! Tak więc, komentujcie bo to mobilizuje!!!

Hejoszki <3
Jejku mam wam tyle do opowiedzenia! Ostatnio tyle się działo...
Kanał na youtube zdobył coraz więcej łapek i wyświetleń co mnie naprawde baaardzo ale to bardzo motywuje do dalszego działania! Ale na zstępię mówię: Jeśli przeczytasz to do końca to napisz jakiś komentarz!! Jakieś porady, co zmienić ( Muzyka za niedługo się pojawi).

1. Jak wiecie...Zbliżają się święta wielkiej nocy, baardzo wielkimi krokami!! Czemu o tym pisze? nic innego! nowy wygląd bloga! Ludzie! widzę ile was jest tu codziennie a tak mało komentarzy...
Tak czy siak...macie może jakieś propozycje co to wyglądu? moze jakiś kolor? Piszcie swoje propozycje w komentarzach! Czekam!

2, Pamiętacie starą piosenkę na blogu?....tak, wigry wigry :D wiele osób zwracało uwagę że jest denerwująca...pisałam też aby pojawiały się propozycje co to jej zmiany. Owszem, jedna czy dwie się pojawiły i ...cisza...Piszcie też w komentarzach propozycje na piosenki, które chcielibyście usłyszeć na blogu ;))

3. Wielkanoc na star stable!- czyli nowe, super aktualizacje!
Tak...wiem, że to jest na każdym blogu no ale...dlaczego nie? :D jak wszyscy to wszyscy!!
- Katelyn, ale przecież powinno się być oryginalnym..!
- Pfff xD trudno :D 
No dobra bez zbędnego owijania w coś tam xD

Pozwolę sobie, że zacznę od aktualizacji, która spodobała mi się NAJBARDZIEJ w chyba historii star stable!! Dodają nowe konie....ale nie takie zwykłe!!! Te konie będą posiadać całkiem nowe, zaczepiste animacje!!! ale to niestety w następnych aktualizacjach...chociaż w sumie są plusy :D jest więcej czasu na przygotowanie hajsu co nie? XD 
oj tam, nie bądźmy drobiazgowi...może ja po prostu dodam juz ten film i nie będę was tu zanudzać? :D Ależ proszę! C;


Hajsy przygotowane?...Ja kupię na 100%

No to dobra, kolejna sprawa, która teoretycznie już minęła ale czemu by nie pokusić tych co nie widzieli?...a teraz żałujcie!!! ....żartuję oczywiście, następna okazja za rok :'D wiem ja potrafię pocieszać :')))

Ale dobra bo już za bardzo odbiegliśmy od tematu...:D
Jak pewnie już wiecie, wczoraj czyli w dzieć Prima Aprilis była możliwa opcja zmiany koloru konia C: postanowiłam, że uwiecznię to aby wstawić na bloga...bo przecież...następna okazja za rok co nie?...chyba XD


No dobra, łapcie:




Okej rzecz next! :D 
Będą to Złote jajka! znaleźliście wszystkie? :D......Ja też nie :'))
Wszystkie...oprócz jednego ;x
Ale mapę na której znajdują się wszyskie jajka możecie znalesc u Mel i Donki! Na ich mapie sugerowałam się tworząc filmik, w którym z Mirą szukałyśmy jajóf XD 
Łapcie linka, 1 cz niedługo, czyli prawdopodobnie jutro pojawi się następna część...czyli prawdopodobnie ostatnia XDD no nic, macie C:



Pamiętajmy także, że w następnych aktualiacjacj pojawi się także opcja ( Za opłątą star coins) szczegółowej zmiany wyglądu! czekajmy i niecierpliwmy się <3 
                                                                                                                                    Narazie, całuski <3





6 komentarzy:

  1. Kocham wasze filmiki :D
    Chce więcej !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham was! jestscie najlepszymi Jutuberkami (nwm jak się to pisze) na świecie :D nagrwajcie więcej! o wiele więcj bo to za mało!! :p <3 A Blog jest boski :3 <3 nagrywajcie więcej bugów! :D <3 i ogółem wszystko co się da! Każdy filmik mi się podoba przez wasz charakter ! :D <3 kofffam <2 /Zosia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo <3 takie jak wy xd heh. Od kiedy gracie na Star Stable, na obecnych kontach ? xd. Super filmiki robicie i wgl. pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej postów, więcej filmów,więcej was ! :* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, Katelyn! To ja Vilda Deerstorm, a i... 16 odcinek jak zawsze, Super!! <3

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333