tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

sobota, 20 czerwca 2015

hej gamerzy ♥

Jeździcie? Ja tak :D wszystkie ocenki poprawione więc teraz biba do końca roku! ;)
Właśnie niedawno (bo jakieś 30 minut temu) wrzuciłam pierwszy po tak długiej przerwie filmik, który w 5 minut (?) zdobył 21 łapek w górę! sporo co nie? :D
Strasznie się cieszę, ponadto posiedziałam dość sporo przy jego montażu (4godziny) ale było warto!
Jeśli nie oglądałyście jeszcze to dowiecie się o spotkaniu z widzami, które planujemy zrobić (to będzie pierwsze planowane nasze spotkanie) na początku wakacji i nie może was na nim zabraknąć!!
Będzie ogłoszone na blogu, asku i kanale na yt więc na pewno nie przegapicie tej informacji jeśli śledzicie nasze ''portale'' XD

Nowy kod! ♥

Zapewne wiecie już o nim z innych blogów ale tradycyjnie pojawi się on też u mnie☺
KOD TO: HAPPYSUMMER
sorki, że tak bez zdjęcia ale jak wiecie jestem strasznym leniem :D

Lajf ♥

Aktualnie jestem w domu u Mir, która właśnie siedzi na lapku obok mnie i klika w sso, teoretycznie mogłabym odpuścić sobie szkołę w poniedziałek bo oceny są już wpisane a konferencja już się odbyła wczoraj ale tak się składa, że zapowiada się dość fajny dzień, który pod żadnym pozorem nie może mnie ominąć!
I ogólnie piszę nie wiem o czym bo wszystko płynie mi prosto z głowy ale widzę, że schodzę z tematów gry tak więc wracam :D
O czym chciałybyście, a dokładnie w jakim temacie chciałybyście posty?
Na to możecie odpowiadać w komentarzach! ;)

Obserwatorzy bloga-Armia ziemniorków! ♥

Wow! pamiętacie jak dodałam opcję obserwowania bloga?
Tak, wiem...dość sporo czasu temu, ale w nie całę 3 dni do naszej armii wbiło aż 35 członków a teraz jest was aktualnie 47 to też sporo ale wierzę w was! wiem, że będzie was więcej!! XDDD

Jejku! Pamiętam jak nagrywałyśmy pierwszy filmik i jarałyśmy się, że mamy 300 wyświetleń a teraz? pod niektórymi filmami dobijacie aż do 10 000 wyświetleń ♥ i nawet 300 łatek w górę!! mam nadzieję, że będzie was aż tyle na spotkaniu! ^^

Laurka od? ♥
Dzisiejszy dedyk wylosowany przez Mirandę jest od Stacy Seagreen! bardzo dziękujemy! pamiętajcie, że wszystkie są wybierane losowo więc każdy ma szansę aby jego dedyk został wyróżniony! dedyki możecie wysyłać na email: nikoletta15@interia.pl


No dobra kaczuchy, ten post powoli dobiega końca a wy teraz lecicie w komentarzyki i piszecie na jaki temat chcecie posty, i wszystkie propozycje do filmów oraz wyzwania które możemy zrobić na końcu filmików (takie jak pojawił się w dzisiejszym odcinku) 

Paa- Katelyn ♠

26 komentarzy:

  1. :D nareszcie! :) tyle czasu czekałam... codziennie po kilka razy sprawdzałam bloga i yt, aby dzisiaj okazało się że jest nowy film i post❤
    P.S. Dzięki waszemu Let's playowi dostałam się do GHV ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo długo Cię nie było xd pamiętasz mnie? Bella :D masz zamiar kupić LT? Ja dużo kupuję w wakacje , niedługo LT i jutro będę mieć 3000 sc i w poniedziałek kupię 820 sc ba nowe konie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna laurka <3 ,,Dla Ciastka" hmm...

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 Koffam Twój blog <3 Wasze filmiki z Mir <3 Ogólnie Was kocham <3 A co do postów fajnie by było, gdybyś ,,ożywiła" zakładkę ,,Bugi, tricki i ciekawostki", ponieważ bardzo bym chciała przeczytać je w Twoim wykonaniu! :D Spotkanie z widzami? Może 1 lipca? Bardziej się kojarzy z wakacjami. ^^ Jażeli zrobisz w dniach 4-10 (9dni) to się zabiję, bo jestem na obozie. :C

    Pozdrawiam
    Bohumila Shadowpie
    &
    Konieł Skyking <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jeżdże i wyjeżdżam w te wakacje na kolonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Katelyn w następnym lets play powiesz dokładną date spotkania z widzami? Lara Orangehall.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny let's play xd
    Jestę w armii ziemniakóww !!!! Yeahh !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super HACK do gry STAR STABLE: http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja akurat za dużo nie musiałam poprawiać :) Ale przyroda niestety nie dała za wygraną :( Ale pasek jest :D Średnia:4.90 :'D A jak u was dziewczyny z ocenami? I gdzie będzie pasek?
    Pozdrowionka :*
    Emma Swordgren

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Drogie ziemniorki.
    Mam średnią 5:27 (nieźle... ♥) Już pędzę by pooglądać waszego zapewne znów świetnego Let's Play'a <3
    Nie mam pomysłów co do postów, ale możecie dodawać więcej zdj. w nich :) Lubię oglądać czyjeś zdjęcia z SSO >w<
    Laurka urocza, chyba też się skuszę by dla was coś wykonać :3
    Mam pytanie do was, czy to zebranie będzie po 8 lipca? proszę... Bo jeśli wcześniej, to wasz bananowo-ziemniaczkowy fan nie będzie mógł się zjawić :c
    Mam również pytanie bezpośrednio do Nikoli. Mogłabyś mi polecić jakieś ciekawe książki o koniach na wakacje? Z góry serdecznie dziękuję ♥
    Pozdrawiam kochane Ziemniaki i życzę superaśnych wakacji.
    ~ Banan (Maja Sharklake)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Osobiście bardzo bardzo polecam ci "Akademia Canterwood" narazie są dopiero 4 części ale czytając nie mogłam się od niej oderwać ❤ jest naprawdę świetna, wiec jeśli szukasz książki o koniach, miłości, szkole, problemach i przygodach to zdecydowanie ci ja polecam ;)

      Usuń
    2. Hejka! Osobiście bardzo bardzo polecam ci "Akademia Canterwood" narazie są dopiero 4 części ale czytając nie mogłam się od niej oderwać ❤ jest naprawdę świetna, wiec jeśli szukasz książki o koniach, miłości, szkole, problemach i przygodach to zdecydowanie ci ja polecam ;)

      Usuń
    3. Dziękuję ci bardzo! ♥ Chyba mi się spodoba.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Hejka, Katelyn też czytam " Akademię Canterwood " :D. I chyba się domyślam zkąd są "Tajemnice Wellington" XD. Pjona!!! Może mamy coś wspólnego :D

      Usuń
  12. Wyzwanie : Otwórz okno i krzycz na cały głos : Ziemniaki mnie atakują !!! Xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka Ziemniaczki!!!
    Się przeraziłam, bo coś Was tak długo nie było, ale cieszę się,że wróciłyście. Wiecie dobrze, że się wszyscy za wami stęsknili <3. Nie mogę się doczekać spotkania z widzami i wogule.
    Pozdrowionka - Reguś -

    OdpowiedzUsuń
  14. Na spotkaniu mnie nie będzie D:
    [W] Narysuj ziemniaki i rozdawaj je ludziom krzycząc : ,,ZIEMNIAKI PRZEJMĄ ZIEMIĘ!!!''
    Z poważaniem xD
    Antoinette Bravefall
    P.S. Chcę się z Tobą skontaktować w jednej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! ^^ Te losowania 'fan artów' są świetne :3
    Pozdrawiam
    Ivy Diamondpaw

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę nominować cię do LBA. Więcej info na zabawnieograch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę nominować cię do LBA. Więcej info na zabawnieograch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Zostałaś nominowana na moim blogu do LBA (katalin-starstableonline.blogspot.com/2015/06/lba-libster-blog-award.html)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna laurka. Pozdrawiam was! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała laurka pozdrawiam Liv <3

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333