tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

sobota, 30 maja 2015

Ahoj Armio! ♥

Gracie?, czujecie te nadchodzące wakacje?...ja nie xD Muszę poprawić kilka ocen, w związku z tym przez pewien czas (niedługo) będzie mała przerwa na kanale, ale w miarę możliwości postaram się dodawać posty ;)

Nie wiem czy zauważyłyście ale można już dołączyć do Armii ziemniaczków 
Jak? Wystarczy, że klikniecie (na prawym pasku bocznym jest opcja obserwowania bloga!) ''dołącz się do tej wirtyny'' Opcję dodałam przed chwilą, ponieważ miałam wcześniej chwilowe problemy z układem bloga.

Nowy kod!
Wow! sso daje spooro nowych kodów! Może, wszystko z okazji dnia dziecka? Jak myślicie? Może coś jeszcze wymyślą ciekawego? Nie mam pojęcia ale widzę, że wszystkich bardzo  miło zaskoczyli ;))
Kod: 200SUMMER4U


Istnieje także kod na spodnie, jest on dla osób star rider Live Time ;)
Kod: STRIPEDPANTS
niestety nie dodam zdjęć tych spodni bo jestem leniem i nie chce mi się przerabiać XD
Wybaczcie ;D

Przepraszam, że dzisiejszy post jest bardzo krótki ale nie jestem na swoim laptopie, na którym mam zapisane wszystkie potrzebne programy do przerabiania oraz zdjęcia. Niedługo dodam coś dłuższego ;) tymczasem wy możecie dodawać się do naszej #Az Przepraszam też za szary pasek na którym piszę ale...ehh XD
Pozdraawiaam <3!
Kate

37 komentarzy:

  1. Fajny blog ;) A i mam pytanie dlaczego Miranda nie ma swojego bloga? pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miranda nie ma bloga ponieważ ma dysortografię ;// Ale i tak ma sporo obowiązków więc nie wiem czy miałaby czas ;d

      Usuń
    2. Nie wiesz ? Nie warto zapytać nie zrozum mnie źle ale fajnie by było gdy Mir też miała bloga ;) A dysortografia nie ma tu nic do rzeczy moim zdaniem bo jak napisze coś źle to jej poprawi na czerwony pasek i myślę że by go zauważyła :)

      Usuń
  2. Serio? xD star rider Live Time? xD Serio? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo już nikt nie może się pomylić -.-

      Usuń
    2. Oj tam oj tam XD maj inglisz is profeszynal <3

      Usuń
  3. Masz już LT? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z poprawianiem ocen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno się przyda XD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Hejka!!! To znów ja :D Chciałam spytać czy w realu jeździsz konno??? Pozdro Regg :*

      Usuń
  5. Siema :)
    Chciałabym się zapytać, czy będzie jakiś konkurs :/ Fajnie by było, w poprzednim nie brałam udziału bo o nim nie wiedziałam, proszem o szybkom odpowidź ( super ortografia xD) papatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka!
      Wiesz aktualnie nie będzie ;/ ale planuję zrobić taki ranking na najaktywniejszą osobę na blogu (komentuje wszystkie posty itp.) Osoba najwyżej w rankingu, nagra z nami odcinek. Ale to jeszcze jest w planach :D

      Usuń
  6. Siema :)
    Chciałabym się zapytać, czy będzie jakiś konkurs :/ Fajnie by było, w poprzednim nie brałam udziału bo o nim nie wiedziałam, proszem o szybkom odpowidź ( super ortografia xD) papatki

    OdpowiedzUsuń
  7. Z czego masz złe oceny katelyn? ~Lara Orangehall~!

    OdpowiedzUsuń
  8. katelyn prubuje się do cb upodabniać ale ma swój styl wiesz wiesz ten muj styl to znaczy czyste nic ale czemu akurat mnie wywaliłas ze znaj mnie mnie mnie a nie kogoś innego przypadek czy specjalnie? twoja wieczna puł letnie fanak lara orange hall tak w sumie mam 13 lat ale po prostu dramat bo mnie wywaliłaś dużo napisałam ? pa pozdrawiam was papa lara orangehall..

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahalo to ja lara orangehall mam pomysł na filmik zróbcie filmik z fanami i jak trolijecie ludzi tak tak jak ci pasuje pap.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże jak ja was kocham <3 Tak strasznie tęsknie za waszymi filmikami :( Ale to nie jest tak że przestaniecie nagrywać na zawrze prawda ???? :( Wasze nagrywanie jest cudowne ! Jesteście przyjaciółkami które pokazują ile dla siebie znaczą życzę wam tej przyjaźni jak najmocniej to wy mnie nauczyłyście co to jest prawdziwa przyjaźń!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ktoś chce HACK do Star Stable to tutaj jest dobry:

    http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego nowego bloga, nie ma dużo postów, ale będą pojawiały się codziennie ;) Zachęcam do zaobserwowania ;)
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, masz genialastego bloga :)
    Wejdziesz na mojego i jak ci sie spodoba zaobserwujesz?
    KellyMooseayard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. KATELYN! MIAŁAŚ WSTAWIAĆ WIĘCEJ POSTÓW!!
    P.S
    kocham twoje filmy i bloga:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, strasznie przepraszam ;/ ale tak jak pisałam miałam dużo ocen do poprawy i niestety nie miałam dostępu do laptopa, teraz została mi jedna ocenka z matmy i wracamy do was <3

      Usuń
  15. I ziemniaka też kocham. W sso nazywam się Eva Spiderbrooke, mam 11lvl i trzy konie planuje kupić araba z winnicy i czarnego quartera.:-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej kocham was ( cb i ziemniaka ) spotkamy się w sso ?
    W sso nazywam się Lilah Mightypaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super HACK do gry StarStable!!! http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki bogu już niedługo wrócisz.:-) szybko popraw tę ocenę z najgorszej na świecie matematyki powodzenia.:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Katelyn wiem że masz złe ocenki z maty.Ale nie obraź się ale ja ciągle się smuce zastanawiam dlaczego mnie wyrzuciłaś pisałam ci to milion razy ale chyba nie odpowiesz chociaż przeczytaj albo odpisz ucieszyłabym się z takiej odpowiedzi ale na pewno ona taka nie będzie :Hej Lara orangehall i piszesz czemu ze znaj wywaliłaś i wogule.Acy a zapomniałam że nie masz miejsca w znaj a jak by ci się zwolniło 1 miejsce ale pewnie nie bo!chcodze do 3 klasy i takim maluchów nie dodajesz do znaj jak ja bym chciała hodzić z tobą do klasy ale hodze dopiero do 3 klasy pewnie uważasz że jestem dzieciakiem zamałym żeby być w twoich znaj ale i tak cie kocham i ziemniaka też. Pa Lara Orangehall

    OdpowiedzUsuń
  20. Katelyn podasz dokładną date spotkania z fanami .? Lara Orangehall.
    .

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie są ładne, ale o ile się nie mylę są bardzo słabe >.< Czemu tak jest zawsze, że ładne rzeczy są słabe i drogie, a brzydkie rzeczy na sso są drogie i dobre?! XD (Większość ._.)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za kod bo nie wiedziałam xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Katelyn jak założyć bloga.? Lara Orangehall.

    OdpowiedzUsuń
  24. Katelyn Katelyn Katelyn!!!! .....Kiedy dokładnie spotkanie z widzami i czemu jesteś nie aktywna na blogu .? :O. Lara Orangehall.

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedny blog, pisze to w 2016 roku

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333