tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 15 lipca 2015

Ahoj gamerzy ♥

Taaak, taak wiem. Długo mnie nie było...
No dobra..bardzo długo XD. Ale nie odbiegając od posta, dzisiejszym tematem będą: Urodzajne Harbstwa! C: Jeżeli śledzicie mój kanał to pewnie wiecie już jak się tam dostać ale ten post był przygotowany już przed nagraniem tego filmu. Ale nie odbiegając od tematu :D

Kilka osób przekazało informacje, że to miejsce ma być otwarte na tych wakacjach. Myślę jednak, że do tego wydarzenia musimy jeszcze nieco poczekać, dlaczego? 
Otóż! miejsce jest jeszcze dość niedopracowane ;/ Prześwitujące domy, różne dziwne zjawiska?
Z resztą co tu pisać? zobaczcie sami!



LEWITUJĄCE SKAŁY :D

DRZEWA POROŚNIĘTE SKAŁĄMI  ;/ ?
PRZEŚWITUJĄCE DOMY XD
NO WŁAŚNIE :D

SCHODY SPEŁNIAJĄCE ROLĘ BASENU :D
Więc moim zdaniem, to miejsce zostanie otworzone końcem sierpnia bądź tuż po wakacjach ;)
Co jak co ale widoki są piękne ;)
 

Dzisiejszy post, będzie dość krótszy niż zwykle ale niestety nie mam ''weny twórczej'' :D
Na końcu chciałabym tylko wspomnieć o bardzo istotnej sprawie!! otóż wiele osób zakłada fake konta! Dlatego teraz wypiszę wszystkie prawdziwe konta z gry, które posiadam ;)

Skype: katelyn.greencake         <---Można zapraszać! :)
Fcb: Katelyn Ciasteg                <--- W każdej chwili mogą zablokować ale można zapraszać ;)
ask.fm: kateandmir                   <--- wspólne z Mirandą Eastweb ;)
Poczta email: nikoletta15@interia.pl  <--- możecie tu wysyłać edity i dedyki :)

A tak swoją drogą :D 
Dzisiejszym dedykiem w tym poście zostaje: Przepiękna praca od Nancy M. :D bardzo dziękujemy i pozdrawiamy <3 


Katelyn ♥

21 komentarzy:

  1. Ja jednak mam nadzieję, że dość szybko otworzą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ZIEMNIAKI RZĄDZĄ!!!!!!!!!!!!!! sory nie mogłam się powstrzymać! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz dostać bana za udostępnianie publiczne zdjęć zamkniętego terenu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne niedługo ten post odejdzie w zapomnienie więc raczej nie mam większych obaw ;)

      Usuń
  4. Miło Cię widzieć :) Wysłałam Wam dedyk, doszedł?
    Pozdrawiam!
    PS
    New filmik już skomentowany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Jeśli wysłałaś dedyk to zapewne mam go już w skrzynce mailowej, ogólnie dostajemy dość sporo prac ale może akurat wylosuje się twój? :3

      Usuń
  5. Hej Ciacho! Nie dawno zaczęłam oglądać twoje filmy. Hah. Płakałam ze śmiechu XD. Są super! Tak w ogóle, chcę ciebie zaprosić i twoich czytelników na rajd z okazji otwarcia bloga StarStable & Veronika Kittengarden. Mogę dać link. ;). Pozdrawiam, Veronika Kittengarden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Miło, że polubiłaś nasze filmy :) na pewno w wolnej chwili zaglądne na twojego bloga C:

      Usuń
  6. Takie pytanie kiedy te spotkani widzów??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostanie przełożone z powodu wakacyjnych wyjazdów widzów C:

      Usuń
  7. Już zwiedziłam je aż do WYSP ZACHODZĄCEGO SŁOŃCA..

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy nagrasz kolejny Let's play?

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Magic magic maaagic in the world ♥ mózg rozwaloony XD

      Usuń
  10. Ostatnio zespół sso na fb powiedział że na jesień szykuje się coś dużego ^-^

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333