tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

czwartek, 23 lipca 2015

Hejka ziemniaczki ♥

Ostatnio nie działo się za wiele ale nagle dostałam wenę na napisanie posta, tak więc może zacznę od najważniejszych rzeczy C:

Niedawno usłyszałam o krążącej na Facebook'u plotce, chciałabym to wyjaśnić :D
Całe zamieszanie zrobiło się zapewne z dość długiej nieobecności na kanale oraz wielu fikcyjnych kont na skype. Plotka mówiła, że pokłóciłyśmy się z Mirandą, kończymy z kanałem oraz blogiem.
Otóż od razu mówię, że jest to nieprawdą! Owszem, ostatnimi czasy kilka razy miałyśmy małą kosę z Mir ale były to zwykłe nieporozumienia, które nie były na tyle poważne. Kanał nie zostaje ani zawieszona ani usunięty! Brak filmów jest spowodowany moim pobytem u babci C: natomiast niedługo powinien pojawić się nowy let's play więc wyczekujcie go na moim kanale!
Jeśli macie do nas jakieś pytania, nie wachajcie się! piszcie do nas na asku: http://ask.fm/kateandmir
bądź na email!: nikoletta15@interia.pl

Wiele z was zauważyło pewnie też (tak, tak wiem...piszę to już drugi raz..) że na Skype pojawiło się wieeeele kont o naszych imionach i nazwiskach (z gry) Dlatego chciałabym wam ponownie podać wszystkie linki, do portalów społecznościowych, które posiadamy ;)
Są to:

♥ Oczywiście, mój blog :D
♥ Facebook Katelyn : Katelyn Ciasteg
♥ Skype Katelyn: katelyn.greencake
♥ Skype Mirandy: Miranda Lukrecja
♥ Poczta email: nikoletta11@interia.pl

To tyle, mam nadzieje, że te informacje będą dla was przydatne C:
Tymczasem ja wkleję wam kilka wylosowanych przeze mnie dedyków, które są napraaaawdę prześliczne!! ♥♥♥ 




Pamiętajcie, że wszystkie dedyki, laurki czy inne wasze Fun arty możecie wysyłać na mój email! 
Wyraźcie się swoją kreatywnością!

Na koniec chciałabym abyście w komentarzach podawały różne propozycje na ''blogowy gry'' typu wykreślatki, hit czy kit lub... wymyślcie coś fajnego, chętnie poczytam wasze propozycje!

Katelyn ♥

9 komentarzy:

  1. Jej jestem 1 :OOO
    Świetne Fan Arty ;)
    Czy w następnym let'sie będą te nowe aktualki z FP? *-*
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, gdzie mogę podać wam buga, którego możecie pokazać w filmie? xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      najlepiej napisz do mnie na mojego email'a :)
      nikoletta15@interia.pl

      Usuń
    2. A dostałaś? Bo napisałam kawałek czasu temu, a nic nie odpisałaś, to ja Natalia Oldpoulos xDD

      Usuń
  3. Katelyn a spotkanie może być do końca lipca

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jakim jesteś serwerze w SSO? Zapraszam teżna mojego bloga http://starkonie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333