tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

czwartek, 27 sierpnia 2015

Nowy pomysł Katelyn...czyli konto dla wszystkich!!!


Ahoj♥

Gracie? bo ja aktualnie jeszcze nie mam dostępu do laptopa a będąc u Mir, udało mi się wejść na chwilę na napisanie posta i nakarmienie koni ;)

Ostatnio wpadłam na jeden pomysł! Nie słyszałam o tym, żeby ktoś (nawet obcokrajowcy) zrobił takie coś, więc pomyślałam...zrobię to!

Co mnie zainspirowało?
Hmm...Kiedyś, gdy byłam jeszcze małym wkurzającym dzieckiem :D Grywałam sobie w grę ''Panfu'' z tego co wiem ta gra do dzisiaj jest i do dzisiaj jako tako funkcjonuje :D z wyjątkiem chatu, który naprawiają już kilka lat xD
Ale nie schodząc z tematu! :D W tej grze, istniało jedno konto, któro było wspólne dla wszystkich graczy! Bardzo spodobał mi się ten pomysł, więc pomyślałam że dlaczego by nie zrobić konta dla wszystkich na sso?
Od razu wzięłam się do pracy i do tworzenia konta :)
Od razu mówię, że będziecie znać tylko email i Hasło konta, bo gdybym podała hasło do emaila, na którym jest ono stworzone, zapewne ktoś ukradłby je po kilku dniach :D
A tak, gdy ktoś zmieni konto, będę o tym powiadomiona i od razu przywróce stare hasło :D
Zapewne znajdzie się ktoś kto będzie sprzedawał rzeczy i niszczył naszą pracę ale chodzi tu o zabawę, nie rywalizację :)

Postać nazywa się Malin Youngcake- Dlaczego?
Chciałam aby imie było dość istotne w stosunku do mnie :D


Malin- Bo lubie maliny (i zbytnio wyboru nie było ale nawet mi się podoba)
Young- Młody
Cake- Ciastko
YoungCake- Młode Ciastko :D Chcę żaby był to mój taki..Junior? Tak..to dobre określenie :D
Tak więc od dzisiaj nasza Malinka będzie moim Juniorem :D

Zdjęcie dodam później bo u Mir nie mogę zrobić screena (wychodzi czooorny ekroon) XD

Oto ona :D Nieco podobna do Katelyn co nie? :D
Możecie na tym koncie robić co tylko chcecie :D jeśli dobijecie do 5 poziomu, zakupię star ridera a jeśli konto będzie w dobrym stanie i ładnie poprosicie  to czasami kupię star coins :)

Może w końcu przejdę do najważniejszego bo miałam skończyć posta a zapomniałam podać wam passów do konta xD czyżby skleroza w tym wieku?:D


Login: KateAndViewers@interia.pl
(Email oznacza: Katelyn i Widzowie :D )
Hasło: WSZYSCY123
(Proste i łatwe do zapamiętania) :D



WAŻNE!!!

Od razu mówię, że rzadko będę tam wchodzić a jeśli będę to tylko zobaczyć i będę pisać na blogu jeśli będę miała zamiar się tam zalogować więc nie wierzcie jeśli ktoś będzie się pode mnie podszywał!!!! i pamiętajcie, że gdy będę na koncie to nie będę pisać, że to ja :D wszystkiego dowiecie się na blogu, najważniejsze, żebyście nie wierzyły gdy ktoś będzie pisał i podszywał się pode mnie :D

41 komentarzy:

  1. Super pomysł Kate! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Racja naprawdę super pomysł! <3

      Magdalena Eveningsea

      Usuń
    3. Chcecie kody do Star Stable?

      sprawdzone w roku 2023 macie tutaj:

      https://freehackpl.com/starstable/

      Usuń
  2. Nie jest on oryginalny, bo na innej grze tak zwane Publiki(konta dla wszystkich) są niesamowicie popularne - tylko, że one są legalne, bo nikt nie zabrania takowych tworzenia, a nawet są tak zwane oficjalne publiki, które tworzą moderatorzy takowej gry. B) Jest to popularne, bo aby zmienić hasło, trzeba potwierdzić je na e-mailu.
    Lecz na SSO ten pomysł się nie przyjmie, bo są tu takie durne dzieci, które ciągle zmieniają hasła, kradną konta, niszczą je i tak dalej(mówię z własnego doświadczenia, bo moje konto zostało shackowane... i bardzo zniszczone -.-"). Na SSO nie warto robić publików, bo ludzie po prostu nie szanują.
    Dlatego to nie jest super pomysł... w szczególności, jak już będzie większy lvl'el i sr, bo wtedy wszystkie ludki bez sr i z niskim lvl będą się na niego pchać, chcąc często przywłaszczyć je sobie.

    Nie twierdzę, że wszyscy tacy są, ale duża część społeczności Star Stable nie umie szanować innych(mam na myśli trollów z chatów itd), a co dopiero takowego publika.
    Po za tym, jest taki punkt w zasadach na SSO, że nie wolno dzielić kont z innymi graczami - publik jest takowym kontem, gdzie to się dzieje, co nie? Więc to nie jest legalne, dlatego między innymi tego nie ma na Star Stable i niech tak zostanie, bo to trochę przyczynia się do wszechobecnego spamu na tej grze - czyli nic dobrego. ;___;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam.
      Wiem, że miałaś dobre intencje, ale niestety większość ludzi na SSO będzie na te konto wchodzić i wszystko sprzedawać... a osoby, które zapracowały na to wszystko będą zawiedzione. No i ten regulamin...

      ~Ania Greenstar~

      Usuń
  3. Świetny pomysł :D
    Pozdrawiam
    ~Nikooran

    OdpowiedzUsuń
  4. Kate fajny pomysł, ale lepiej nie wydawaj na to forsy na SC, na SR może... ale na SC nie, gdyż dzieci, będą sprzedawać konie i tylko zmarnujesz forse ;-; SR nie da sie sprzedać, więc to jest pomysł całkiem do zrealizowania. Podejmę się podbijania levli na Malin xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale sr można chyba usunąć ? nie próbowałąm ale jest taka opcja! wiec kate nie rób tego.. twoja kasa nie ma być marnowana

      Usuń
  5. Supcio :) Tylko zweryfikuj konto, to ci kody będę wpisywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kate, a mnie nie działa, wpisuję wszystko dobrze i nic? Może ktoś już zmienił hasło?

    OdpowiedzUsuń
  9. Victoria ma rację ja też nie mogę się zalogować oraz też wpisuję wszystko dobrze i nic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kat, pomysł genialny, ale niestety ludzie są głupi i nie jest za bardzo do realizacji.
    Już teraz na konto nie da się zalogować, a gdyby się dało, za pewne co chwila ktoś by wydawał kasę, wyrzucał rzeczy do kosza, niszczył trud ludzi z dobrymi intencjami, o zmienianiu haseł co 5 minut nie wspomniawszy...
    Nie ma co marzyć o publicznym koncie ze Star Riderem i w miarę dobrym stanie, bo jest to niewykonalne.
    Jednak za pomysł muszę pochwalić. ♥
    ~~~
    Inna sprawa do Ciebie :) Pamiętasz, jak poleciłaś mi książkę "Akademia Canterwood"? Naprawdę przewspaniała książka, przeczytałam z wielkim zainteresowaniem, dziękuję Ci. Na pewno wkrótce dobiorę się do następnych części.
    ~Maja Sharklake

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. No wiesz, mogłabyś zrobić konto i przesłać dane uczciwym osobom, żeby mieć pewność, że nikt ci nie popsuje różnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Yyyyyy... Jakie hasło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, już wiem XD
      Komputer coś mi się nie wczytał :P

      Usuń
  14. Ale... Nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie działa :( Zmienisz znowu hasło????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  18. jA NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ:(

    OdpowiedzUsuń
  19. caren sharkmountein22 października 2017 01:56

    nie działa oszustwo

    OdpowiedzUsuń
  20. nwm dlaczego ale nmg się zalogować może ktoś zmienił hasło lub źle napisane, kate czy sprawdzisz to i mi pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kate czmu nie mog sie zalogowac?????

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333