tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

What's new on Monday?

Ahoj ♥
Tak , wiem nie było postów ;/ Niestety aktualnie nie mam dostępu do mojego laptopa ale jutro już postaram się nagrać jeśli tylko go odzyskam :D

Jestem właśnie u Mir i tego posta piszę z jej laptopa XD a skoro dzisiaj poniedziałek to kontynuujemy seryjkę :D
Dzisiejszym newsem (starym newsem) są dedyki od widzek, które sprawiły, że opadła mi kopara i ucieszyła mi się mordka :) 

Na pierwszy ogień leci naprawdę świetny film od Mad and Alex ♥ 
Dziękuję!♥ 
(W odpowiedzi: niestety aktualnie nie nagrywamy z widzami ponieważ było by to nie fair wobec innych ;/ ale maże kiedyś nadejdzie się taka okazja :) )
Miłę, prawda? :)

Następne będą przecudowne rysunki od Ambry Catfall
Nie są to zwykłe rysunki, bo rysowane na wjeździe do jej domu! są naprawde śliczne i pochwaliłam się już nimi kilku osobom ♥ Dziękuję !!



 Jeśli masz ochotę to oczywiście możesz narysować więcej moich koni (Dziękuję też za Abi, którą dla nas narysowałaś)...masz potenszjal :DDD

 Katelyn ♥

3 komentarze:

  1. Rany katelyn tak sie cieszę!! Że dałaś mój rysunek na twojego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne! Moze zrobie filmik na SSO, dla ciebie ziemniaku. #AZ

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333