tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

sobota, 26 września 2015

Hejeczki!

Jak pewnie zauważyłyście, ostatnio zniknęłam na dość długi czas z aska, bloga i kanału tak jak z gry Star stable ale nie znaczy to że kończę z grą :D 
Moja przerwa była spowodowana zawziętymi przygotowaniami do pierwszych zawodów skokowych i wiecie co? Udało się :D Jechałam w kilku konkursach zajmując 6, 10 i 1 miejsce ^^
Postaram się nadrobić te zaległości :D
Jak również planuję lepiej przyłożyć się do mojej pasji.
Ale nie bójcie się :D NIE odchodzę :)

Może zacznę od tematu, na który wszyscy zawzięcie czekamy :D - Konkurs
Do udziału zgłosiło się bardzo dużo osób dlatego też zrobię losowanie. Najzwyklejsze :D
Śledzie bloga codziennie, niebawem się pojawi :)

A tak poza tematem, widziałyście już plany na nowe jesienne aktualizacje?
Są po prostu niesamowite! Nowy teren, Przyjęcie urodzinowe z kodami, Nowe konie i co najważniejsze: Prowadzenie konia!
Na to ostatnie liczyłam prawie od początków mojej gry! Już czuję nadchodzącą lawę sso'wych seriali  XD Co jak co ale teraz to się twórcy wykazali :) wielkie brawa <3
Oto zajawka nowych koni :D

Wiecie już co to za rasa? bo ja tak :D


''Kilka Pomysłów od Katelyn Greencake''
Ostatnio pomyślałam sobie, że co jakiś czas mogę dodać post o moich pomysłach. Będzie to seria, której pojawianie się na blogu nie będzie regularne, ponieważ wymaga to czasu i myślenia :D Macie w grze rzeczy, z którymi kompletnie nie macie co zrobić a które tylko przeszkadzają? bo ja tak ;/ teraz możemy je wspólnie zamieniać na nowe i sensowne miejsca, które dzięki temu nabiorą bardziej realistyczny sens gry :D

Ostatnio zastanawiałam się po co jest ten ciemny, cichy i pusty boks w stajni. Tak :D ten bez siana. Smutno trochę dawać tam konia bo po prostu to stanowisko się nie nadaje, i wiecie co? wymyśliłam :D Pewnie większość słyszała o takim pojęciu: Myjka.
Osobiście bardzo lubię gdy gra staje się bardzo realistyczna, wtedy mogę w nią wchłonąć. Dlatego aby poczuć bardziej ''prawdziwy'' świat w grze, postanowiłam, że postaram się aby przed i po jeździe wziąć konia do myjki i po prostu go wyczyścić. Zwykłe wjeżdżanie na koniu do myjki trochę mnie irytowało ale pomyśleć, że teraz gdy dodadzą prowadzenie konia, to będzie po prostu coś :D
Pomysł jest mój więc nie chciałabym zobaczyć go na innych blogach...

Myjka:






To chyba na tyle :D
Niedługo planujemy z Mir nagrać jakiś odcinek bo mamy kilka dość ciekawych pomysłów, więc śledźcie kanał! i oczywiście subskrybujcie :D

Podoba wam się pomysł z myjką? wykorzystacie go? a może macie jakieś pomysły? piszcie w komentarzach lub na moją pocztę (na którą wysyłajcie laurki i dedyki dla mnie i Mir) 
nikoletta11@interia.pl
Pamiętajcie, że im więcej komentarzy, tym szybciej pojawi się post! ile komentarzy potraficie dodać pod tym postem? ile nas jest? 140 to spora sumka :D
Zapraszam do komentowania i wyrażenia swojej opinii!

Katelyn <3

21 komentarzy:

  1. Uhu.. um.. eh.. ja zawsze staram się nie wjeżdżać w innych graczy.. no ale trudno, aby to robić, jak Ci, w których starasz się nie wjechać w cb wjeżdżają i do tego nawet wskakują(nie.. nie przeskakują xd)...
    ;_; *bulwers*

    Pozdro,
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej strony bardziej uciążliwe było by utykanie między innymi graczami, osobiście też poza nagrywaniem staram się to robić dlatego bardzo preferuje ciche i spokojne miejsca gry :D Ale to nie znaczy że jestem dzikusem XDDDD Zaludnione miejsca typu moorland też są spoko :D

      Usuń
  2. Ja tam daję konia, a co tam. A tak wgl gdy potrzeba siana, zadzwoń do bociana:D
    ~mmyszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Graty pierwszego miejsca;) fajny pomysł z tą myślą na pewno skorzystam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Graty pierwszego miejsca;) fajny pomysł z tą myślą na pewno skorzystam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wróciłaś! Twój kanał zaczęłam oglądać od niedawna i bardzo spodobały mi się Twoje filmy z Mirandą :) Czekam na nowe filmy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kate, ściągnełaś mój pomysł, przed tym jak go chciałam napisać...XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieeee proszę nie wracaj :( PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, nie mogę się doczekać nowego odcinka! Czekam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ketelyn, to tylko moja opinia ale wydaję mi się że przez to że już osiągnełaś tą SSO'wą sławę to zaczynasz ignorować kanał, bloga i nas.. Ja też mam szkołę i bloga oraz życie prywatne i staram się codziennie lub co 2 dzień coś wstawiać dlatego proszę cię o to żebyś nie zapomniała o nas, i o blogu^^

    Tak jak mówiłam to tylko moja opinia dlatego bez spin...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Strasznie przepraszam, że teraz tak myślicie ;/ Sama teraz bardzo chciałabym nagrać jakiś odcinek albo zmobilizować się do częstrzego pisania na blogu ale mam teraz bardzo dużo problemów w realnym życiu, w niedzielę też mam kolejne zawody jeździeckie których nie chciałabym zawalić, za tydzień mam jeszcze jedne zawody skokowe. Bardzo często przed zawodami teraz mam treningi i wracam do domu późnymi wieczorami po czym jestem niemiłosiernie zmęczona. Niedawno rozmawiałam z Mir o tym, że długo nic nie pojawiło się na kanale oraz blogu i postaramy się z całych sił aby wkońcu móc coś dla was nagrać. Strasznie przepraszam za nieporozumienie, to moja wina, przyznaję się do tego. Postaram się to nadrobić i specjalnie wieczorem pobiegnę do sklepu po doładowanie na konkurs- nagram konkurs- podam wyniki konkursu i w tym tygodniu spróbuję coś nagrać. Strasznie przepraszam, że tak wyszło ♥

      Usuń
  10. Kate, kiedy wyniki konkursu? Jakoś długo ich ni ma xD ZGINĘŁY ŚMIERCIĄ TRAGICZNĄ W KOMPUTEROWYM KOSZU??? PS Może zajrzysz na mój kanał? Fajnie by było <3 Kanał: The Best Sisters
    Pozdro
    ~ Olivia Lightningborn ( Biszkopcik) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Katelyn i co z tym konkursem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kate, to ty...żyjesz?! :O A wy przestańcie już zamęczać ją z tym konkursem!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł z tą Myjką. Ja tam trzymam moją DarkRebel (koń fryzyjski) ale zawsze dobrze że nowy pomysł.
    Pozdro
    Athena Archcake

    OdpowiedzUsuń
  14. Spotkałam cię ostatnio przy ciernistym brzegu :) Może mnie widziałaś, może nie...
    Leni Goldblanket, pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kate jak wy to zrobiłyście że nie miałyście jeźdzów?

    OdpowiedzUsuń
  16. http://starstable-ilvy.blogspot.com/2015/11/spotkanie-blogowe.html - zapraszam

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333