tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

sobota, 12 września 2015

Hejka :)
Jak Sobota? U mnie nawet w porządku, przygotowuje się do zawodów skokowych więc postanowiłam, że dla oderwania się od codziennych treningów napiszę posta o wszystkim i o niczym :D
Z racji, że nie jestem na swoim laptopie (a na tym nie działa sso) nie będę w stanie dodać żadnych swoich zdjęć z gry więc wszystkie będą po prosu wzięte z internetu ;/ ale mam nadzieję, że w żadnym wypadku wam to nie będzie przeszkadzało :)

Jak już pewne wiecie (bo wszystkie blogi o tym trąbią) niebawem ma pojawić się nowy wygląd Fortu Pinta. Co o tym sądze?
Hmm..po filmie, który ostatnio zamieściło star stable na swoim kanale, stwiedziłam, że będzie wyglądać naprawdę cudownie. Małe ogródki, drewniane schodki prowadzące na plaże. Muszę powiedzieć, że nowy wygląd wpadł mi w oko.
*Jeśli nie widziałyście filmu możecie go tu obejżeć*


Ale, niestety jestem w pewnym sensie pesymistką (tak, nie spodziewałyście się, co? :D) od razu zaczęło mnie to martwić. Będzie mi tęskno za starym wyglądem, ponieważ zaczynając grę to właśnie stare ford pinta od razu stało się moim ulubionym miejscem.
Jeśli gracie już dość długo w star stable, zapewne pamiętacie stary dyskotekowy zespół ''JA''?
Ta muzyka przywołuje mi stare wspomnienia z czasów gdy miałam jeszcze 5 poziom. Myślę, że to był najlepszy czas w historii mojej gry. Dlaczego? wszystko nowe było dla mnie zaskoczeniem. Odblokowanie Fortu Pinta było czymś czego nie mogę opisać. I dlatego wpadłam na pomysł aby ponownie wstawić muzykę na blogu (nie, tym razem nie będzie to wkurzające wigry wigry :D)
Będzie to muzyka zespołu ''Ja'' (jeśli tylko uda mi się znaleść ich piosenki)


Jeśli star stable zgodziło się zmienić ten nudny bit z dyskoteki na powrót zespołu ''JA'' byłabym wniebowzięta *^* 
Ta piosenka najbardziej kojarzy mi się z moimi początkami gry star stable. <3
Dzięki za poświęcenie chwili na przeczytanie tego posta :D przypominam o konkursie!! (Możecie znaleźć go w zakładce ''Konkurs'') :)

Katelyn


10 komentarzy:

  1. Masz racje, ta muzyka jest nieziemska. Przypominają się star czasy, gdy ludzi nie obchodziły bloga, ani nic innego. Jeździło się na dyskoteki i na zatrute pączki w Valedale... Boże, przywróć nam te czasy...

    OdpowiedzUsuń
  2. o.o Spoko muza... Taka szalona B)
    I tak btw, to chyba jest taka bluza z takim nadrukiem za jakieś zadanie.. z tym "JA"...

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znam starych czasów. Gram od kwietnia tego roku i dopiero 10 poziom.
    ~mmyszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper blog, super ciekawie i ogółem super :) XD
    Jesli możesz wpadnij do mnie ssogame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Katelyn, dopiero teraz mogłam wejść na twojego bloga bo mi się cały zacinał i nie mogłam nic zrobić :/ ale ta myjka to dobry pomysł :D faktycznie ja tam wgl koni nie wstawiam bo tam tak ponuro jak dla koni :c więc jeśli pozwolisz wykorzystam ten pomysł odpisz nie zrobie myjki dopuki nie odpiszesz xD (spokojnie nie mam bloga i nie wstawie bo jak jak nie mam xD )
    Pozdro dla cb i Mir

    OdpowiedzUsuń
  6. a i to ja przed chwilą to wysłałam tak ps. jak są zabawy dk-dzikie konie,sis-siostry i kol-koleżanki to urodzajne hrabstwa są idelane dla mnie bo: miasteczko i stajnia na sis i kol bo domy ładne stajnia ładna i padok obok stajni na ćwiczenia jak w zabawie by sie konia kupiło. a dk w Fort Maria no bo ładnie zarośnięte woda,trawa tak wszystko gdzie popadnie jak na łące :3
    Delfina Masterstar Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, ale proponuje popracować nieco nad ortografią :
    np. Ford Pinta, znaleść, obejżeć.
    No to powodzenia w zabawie ze słownikiem ;P

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333