tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

piątek, 1 stycznia 2016

Hejoszki Armio!


Jak widzicie na naszym kanale przez długi czas nie pojawił się odcinek z serii Let's Play, wszystko jest spowodowane moim laptopem, który ponownie wpadł w niechciany tryb hibernacji. Aktualnie mój laptop samolub jest w naprawie ale jak tylko z niej wróci, bierzemy się do nagrywania! :)

Tymczasem, będąc u Mir wpadłyśmy na pomysł zrobienia konkursu (który tym razem będzie bardziej zorganizowany) 
A mianowicie:
tym razem będzie to konkurs...można powiedzieć..rzeczowy :D

co jest do wygrania?

Do rozdania mamy 3 listy zawierające małe upominki od nas ☺
Niestety nie mogę wam podać dokładnych szczegółów co do tych upominków :D

co trzeba zrobić?

♥ -Głównym wątkiem będzie opisanie swojej ulubionej postaci z sso (nie gracza!!) oraz uzasadnienie swojego wyboru, czyli takie jakby wypracowanie :D Oceniamy głównie kreatywność (może być z humorem) Nie zwracamy uwagi na ortografię więc nie martwcie się jeśli pisząc popełnicie jakiś błąd Jednak proszę o zwracanie uwagi na błędy stylistyczne  :D

♥ -Udostępnienie konkursu na innych stronach,

prace proszę przesyłać na mój email : nikoletta15@interia.pl
Te, które będziecie wysyłać w komentarzach i na innych portalach nie będą brane pod uwagę.

Pamiętajcie aby podać swoje imie i nazwisko oraz adres pocztowy, który będzie nam niezbędny do przesłania nagrody dla zwycięzców :D
Wasze dane będą nam potrzebne wyłącznie do przesłania nagrody i nie będą nigdzie rozpowszechniane :)

Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące konkursu walcie śmiało w komentarzach lub na email'u :)

Katelyn ♥


19 komentarzy:

  1. Bo ja nie bardzo mam możliwość udostępnienia na innych stronach,
    Moge jedynie udostępnić na moim koncie Google lub jeżeli się da to na yt :)
    Jak coś to moja nazwa na Google to Julia Frąckowiak

    OdpowiedzUsuń
  2. A trzeba będzie podawać jakiś adres?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://starstablefanficshow.blox.pl/html
    uwaga ciemna strona star stable ujawniona

    OdpowiedzUsuń
  4. A do kiedy są przyjmowane prace na konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Doszedł mój mal? Od Natalii Gostkiewicz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wysłałam ;)
    Mam nadzieje że się spodoba ^^
    Tylko nie wiedziałam do kiedy ale ... i tak xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wygrania 1000 sc
    Zapraszamy
    http://patriciayellowgren-starstable.blogspot.com/2016/01/blog.html?showComment=1453146806382&m=1#c7365290199291771276

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem dwusetną osobą obserwującą was!

    OdpowiedzUsuń
  9. Doszło?
    Mój adres e-mail:adaszkiewicz2006@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kate,jakie masz hasło na SSO?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kira Mikowska nie wolno się pytać o hasło !!! pewnie chcesz ukraść konto... nie wolno się tak odnosić w stosunku do innych! Nigdy nie wolno niikogo pytać o hasło lub login,masz własne konto je prowadź do celu jak jakiś masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kira Mikowska. Anonimowy dobrze mówi. Nie wolno się tak pytać! Chcesz jej ukraść konto! My ( Anonimowy i ja) Wiemy Co ty chcesz zrobić. Jeśli chcesz mieć wyższy lvl to po prostu graj w Star Stable! Mi długo zajęło aż doszłam do 17 lvl. A poza tym jak nie masz Star Rider to sobie kup.

      Usuń
  12. I love star stable- :) dziękuje to ja napisałam to anonimowym :) ale Kira posunęła się za daleko i nie powinna tak robić (pytać się o hasło) a i Katelyn kiedy odc????????????????????????????????? pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kira ty jesteś niepoważna pomyśl sobie co ty byś zrobiła gdyby ktoś ci się zapytał jakie masz hasło to było beznadziejbbeznadziejne opanuj się dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej ty co napisałaś : I love star stable- :) to ja to napisałam więc nie kłam

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333