tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

niedziela, 14 lutego 2016

Hejoszki

Piszę aby wytłumaczyć wam, dlaczego na naszym kanale jak również blogu ostatnio była długa nieobecność.
Osobiście miałam trochę problemów z nauką i życiem prywatnym, dlatego chcę abyście były/byli choć trochę wyrozumiali. Poziom nauki w mojej szkole jest dość wysoki, chodzę już do 2 klasy gimnazjalnej dlatego mam też dużo materiału do nauki ale aktualnie wszystko mam już nadrobione 
 i wszystko jest już w normie i mogę spokojnie oświadczyć, że wracamy! :)

Mogę też zdradzić, że jutro razem z Mirandą wyjeżdżamy na 4 dni na ''wczasy'' aby odpocząć od natłoku szkoły i miasta. W tym czasie weźmiemy się ostro do przemyśleń pomysłów na filmy z serii ''let's play'' oraz postów do bloga(wtedy też odświeżę wygląd bloga) :D

Powiem wam szczerze, że przez ten długi czas, gdy nie miałam dostępu do nagrywania i bardzo ograniczony czas na Star stable- bardzo zatęskniłam.
Zatęskniłam za nagrywaniem, grą, moimi ''pikselowymi rumakami'' a najbardziej za najlepszymi widzami, którzy w nas nie wątpili :) 

Tak więc za 4 dni wracamy i bierzemy się z powrotem do roboty! :D





Kate

9 komentarzy:

  1. Kochamy was :DDD - Arnaude Braveforce

    OdpowiedzUsuń
  2. Kate, Bardzo fajnie nagrywasz jesteś super!-Melanie beegren

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mg doczekać :*

    #AN

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 Kate Mir <3 czekałam na te słowa tak długo i się doczekałam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prosze o filmik jak nie wiem co robicie ale proszę o nowy filmik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Halo, tu ziemia do Kate i Mir! Minął już tydzień! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Może powie mi ktoś co.się staľo z mlodym ciastkiem?

    OdpowiedzUsuń
  8. katelyn jak się robi star rider ?

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333