tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 19 października 2016


Ahoj!

Ciepło witam was ponownie na moim blogu! Szpital dał mi wiele do zrozumienia, wszystko wyglądało inaczej niż sobie to wyobrażałam. Przyjaźnie, odpały, atmosfera która sprawiła że zapomniałam o problemach. wszystko wtedy wydawało się tak banalnie proste. 
Wróciłam.
Mimo to, iż skończyłam pobyt w szpitalu już trochę czasu temu, potrzebowałam więcej czasu aby oswoić się w nową sytuacją. Oczywiście wszystko jest już w porządku a co najważniejsze- mogę nadal uprawiać jeździectwo sportowe.
Innym słowem, wszystko wróciło do normy, na swoje miejsce. Wasze komentarze pod ostatnim postem bardzo podniosły mnie na duchu, dziękuję wszystkim którzy na nas czekali 
Obecnie nie wiem kiedy na kanał zostanie wrzucony odcinek, ponieważ  straciłam głos (zarażając się od koleżanki ☺) przez co zapewne musiałabym wprowadzić napisy do filmu abyście cokolwiek rozumieli z mojego bełkoczącego głosu :D

Pomijając ten temat przychodzę do was w nowymi zupa wiadomościami :D
Postanowiłam dodawać post minimum 1 raz w tygodniu! Tym razem będę słowna i dotrzymam słowa! 
Tym dniem będzie...
CZWARTEK 
trzymajcie mnie za słowo!! :D 

Ogółem mam sporo pomysłów na rozwinięcie bloga ale o tym opowiem innym razem :) 

No i teraz temat na, na który czekałam od początku pisania tego posta (jak głupia uśmiechając się do monitora)
.
.
.
HALLOWEEN!




czyli jak zapewne pamiętacie- moje ulubione święto! 

Horrory z przyjaciółmi (kocham horrory)
Nocne wędrówki
Trzymająca w napięciu atmosfera
halloween'owe ozdoby
Malowanie twarzy!
A w grze:
Szukanie duchów!
Labirynt!
Przerażająca atmosfera!
klimatyczny ubiór!
Zadania!
Tak wiem, jestem w trzeciej gimnazjum ale...
czy to nie brzmi świetnie?!

Nie mam pojęcia czy wyrobie się z ozdabianiem wyglądu bloga z tej okazji ale postaram się coś wykombinować!

Nic nie zdradzam ponieważ o tym napiszę już jutro! 
czwartek, czwartek, czwartek.


Ściskam mocno! 
Katelyn 

6 komentarzy:

  1. Wróciłaś do nas!
    Jako pierwsza się cieszę :P
    Na serio mam dziś szczęśliwy dzień! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze bardziej.
      Właśnie oglądałam Kate na YT, kiedy zobaczyłam w opisie: 'Wejdź na mój blog!' no to byłam zaciekawiona .. dotychczas poprzez nie odpowiadanie Kate na komy, myślałam że no nwm.. przestała grać w sso , coś jej się stało itd.
      Lecz jak weszłam na jej bloga to zauważyłam że kurka no ona jeszcze w to gra! :o xD
      Fajna historia, fascynujące .. wiem XD

      Usuń
  2. Fajnie, że wróciłaś! :D
    Ja szczerze mówiąc wkurxyłam się, bo kilka godzin aktualizowałam sso, no i na 99% się zawiesiło i jutro muszę od nowa D: A tak bardzo cvę zrobić te zad ;_; Halloween w sso jest cudne *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś! :D
    Ja szczerze mówiąc wkurxyłam się, bo kilka godzin aktualizowałam sso, no i na 99% się zawiesiło i jutro muszę od nowa D: A tak bardzo cvę zrobić te zad ;_; Halloween w sso jest cudne *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ,jaka podjara,Greencka powraca :D Dobra,już nie wiem na jakim ty serwie jesteś?

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333