tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

czwartek, 20 października 2016

Ale presja!!
Właśnie przed sekundą przypomniałam sobie o czymś bardzo ważnym!!
Czwartkowy dzień posta!
Zdążyłam. 😂

Z racji tego, że jestem chora i zamiast siedzieć w szkole, większość dnia przesiaduje w domu postanowiłam nie marnować czasu i zrobić coś pożytecznego.
Dlatego więc cały dzień leżałam i się nudziłam.
.
.
.
Żartuję 😂

Postanowiłam zabrać się za małe dekoracje,  dotyczące mojego ulubionego święta ❤
Co prawda nie są one jakoś specjalnie piękne ale nie miałam w domu zbytnio materiałów i robiłam z tego co nawinęło mi się pod rękę 😁👻🎃

Tak wiem...odbiegam od tematu gry no ale po prostu muszę się pochwalić moim zupełnym brakiem plastycznych zdolności 😂

Tak więc, jeśli jesteście bardzo leniwi ale wasz poziom lenistwa jest tak wysoki jak chęć posiadania w waszym pokoju Halloweenowej dyni możecie tak jak ja pójść na łatwiznę 😂

Co za paskud 😂🎃
A tu mamy ducha do którego- po wyschnięciu farby wystarczy włożyć zwykła świeczkę.


Kolejne ozdoby wykonałam z papieru, są to czarne nietoperze i białe duszki których zdjęcia dodam w następnym poście bo przecież kiedyś wkoncu musimy przejść do tematu gry XD




Co w aktualizacjach? 

Szczerze powiedziawszy liczyłam na więcej, zostały dodane stare zadania, sam opis aktualizacji nie robi większego wrażenia.


Chociaż... 


To mi się podoba!!
Galopujący Thompson.
Już nie mogę doczekać się gdy tylko odpalę jutro mój zmęczony życiem laptop. 
Włączę lagującą się grę i przypomnę sobie dlaczego tak bardzo nienawidzę marki hp pavilion XD

Ale wyciągmy pozytywy!

Nareszcie wrócę do gry star stable!! ❤

Obyczaję zadania, teren i wtedy będę mogła napisać coś więcej na ten temat. Jeśli zmotywujecie mnie komentarzami, post zostanie dodany juz jutro!

Miłej nocy!
Katelyn❤


6 komentarzy:

  1. Dodaj niedługo posta pls XD Mam dosyć tych przerw :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj cos, pliss :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej fajnie że wróciłaś :) Razem z moją kol sprawdzałyśmy Twoje konto na YT i Bloga codziennie.
    PS: Fajne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam cię dzieś na sso dałam ci zapro do znaj ale nie dodałaś :((((

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333