tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 26 października 2016

Zajawka nowych stajni

Cześć! 

Ostatnio zespół star stable, wyjawił nam kolejne informacje na temat poniedziałkowej zajawki ,,moja stajnia'', widziałyście już?
Według mnie pomysł jest zniewalający! Star stable co chwila zaskakuje nas coraz nowszymi i coraz lepszymi niespodziankami, ale tym razem to już kosmos! :)

Znalezione obrazy dla zapytania stajnia zajawka star stable


Oto zdjęcie stajni, które otrzymaliśmy już sporo czasu temu od zespołu gry. Już wtedy wszyscy gracze byli wniebowzięci! 


Znalezione obrazy dla zapytania stajnia zajawka star stable

Tak rzekomo, ma wyglądać nasza stajnia, Może nie zwracanie uwagi na małe szczegóły ale...widzicie tego kotka pod jednym z boksów?...to taki gratis ma się rozumieć? :D słodko.
Oświetlenie podoba mi się bardzo, świadczy o tym że stajnia będzie wyglądać nie tylko komfortowo ale też jasno i przejrzyście :)
Standardowe boksy z kratami- miodziooo ^.^
Sam wygląd (nawet na zdjęciu) wygląda bardzo realistycznie co podoba mi się chyba najbardziej...chociaż jednak nie, zapomniałam o tych ekskluzywnych zielonych taczkach :D

Kolejną z rzeczy, w których zostaną wprowadzone gruntowne zmiany to bardzo dobrze znana wszystkim ,,wyspa koni''. Ma ona zostać całkowicie usunięta z gry i zastąpiona własnym padokiem! Bardzo dobry pomysł! Ale jest pewien haczyk. Padok będzie występował na zasadzie starej wyspy...czyli w ogóle :/ Nie będzie możliwości odwiedzin rumaków hasających po zielonej trawce. Prawdopodobnie, jedyne co będziemy z tego wiedzieć to tylko to, że takowy padok istnieje, i że nasze konie właśnie na nim się znajdują lecz co najważniejsze, wysłanie koni na padok będzie całkowicie darmowe.


Sprawdźcie wcześniejsze szkice Mojej Stajni!



Sprawdźcie wcześniejsze szkice Mojej Stajni!


Dostaliśmy też kilka zdjęć z projektów nowych stajni. Będzie ona w stanie pomieścić aż 11 koni! To bardzo pozytywna zmiana, dzięki temu będziemy mieć możliwość zatrzymania przy sobie dwóch koni więcej :) 
Oczywiście, dla nienasyconych będzie możliwość zwiększenia ilości boksów do...aż 18! :o
Super!
Co prawda, będę tęsknić za starą stajnią pomimo iż była ona mniej praktyczna od tej, która ma zostać dopiero wprowadzona do gry ale w starej stajni odgrywały się moje ''pierwsze kroki'' z star stable...nie jestem przyzwyczajona do zbyt częstych zmian ale bardzo, ale to bardzo się cieszę!
Katelyn 


17 komentarzy:

  1. Hej , Katelyn ! Jak się cieszę , że powróciłaś :D Mam takie pytanie :P Czy mogły byśmy nagrać coś na mój (Jeżeli chcesz to oczywiście też na Twój )kanał na lasku lub miodku ? Czy można się przenieść na ,,chwilę" na inny serwer a po powrocie nie będzie ŻADNYCH problemów ? Z góry dziękuję za odpowiedz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Niestety, w chwili obecnej nie nagrywamy indywidualnych filmów z widzami. Mamy zbyt dużo takich zaproszeń, a czasu...zdecydowanie za mało :/

      Usuń
  2. Hej Katelyn ! Moze mnie pamietasz? ten komentarz nie ma sensu ale pozdrawiam cie <33 XD

    OdpowiedzUsuń
  3. kejtlin mam pytanie czy wiesz że jesteś mojoł ulubionoł yotuberkoł no i mir oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mogę się doczekać tych nowych stajni <3 Tylko mam takie troszku nie na temat pytanie: Kiedy będzie jeszcze jakiś filmik na kanale, i czy wgl filmy będą się pojawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film postaramy się dodać. Ostatnio niestety nie możemy znaleźć czasu poniewać ja jestem codziennie w stajni a Mir ma korepetycje ale coś wymyślimy :)

      Usuń
  5. Mi się mega podobaja
    Zapraszam na bloga http://zoeystarwil.blogspot.com
    Przepraszam za reklamowanie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zajrzę aczkolwiek nie popieram reklamowania w komentarzach ;)

      Usuń
  6. Yay jak się cieszę że wróciłaś ☺. Stajnie są mega może w tą środę je dodadzą? A tak na marginesie kiedy będzie jakiś konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, myślę że niedługo coś pomyślimy o jakimś małym konkursie :)

      Usuń
  7. Kate Odpisz plisss Czy Miranda też się przeniosła? pliss

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomijając ten temat przychodzę do was w nowymi zupa wiadomościami :D
    Postanowiłam dodawać post minimum 1 raz w tygodniu! Tym razem będę słowna i dotrzymam słowa!
    Tym dniem będzie...
    CZWARTEK
    trzymajcie mnie za słowo!! :D Fajnie XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333