tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

sobota, 22 października 2016

Cześć!

Dzisiaj miałam możliwość dostępu do gry przez dosłownie cały dzień.
Na tę okazje ponownie wcieliłam się w postać komputerowego nerda, dlaczego?
...może dlatego, że w ciągu dnia odeszłam od monitora tylko po to aby zabrać coś do jedzenia. Dlatego też wiele osób mogło mnie dziś spotkać :)



Postanowiłam dziś przybrać bardziej halloween'owy wygląd.
Chociaż..jak myślicie? nie przesadziłam? :D
Myślę, że jutro zrobię sobie dostawę star coins, z racji tego że jest double :)
Tak...to właśnie ten moment kiedy zaczynam tęsknić za starymi cenami :/
Myślę nad zakupem jednego z prześlicznych koni Lipicańskich!
Posiadacie Lipicana? 
Koniecznie pochwalcie się w komentarzu! :)
Przydałyby się też jakieś nowe ubrania...
zaczyna się! :D

Szczerze mówiąc, nie zagłębiałam się bardziej w poszczególne zadania. Kilka reputacji i pojedynczych zadań.
Starałam się też odnaleźć sławnego Tomka, niestety 2 podejścia zakończyły się niepowodzeniem dla mnie oraz wielu osób :D

 Koniec końców postanowiłam (przy pomocy źródeł internetowych) stworzyć dla was opis, który pomoże wam zorientować się gdzie, oraz w jakim miejscu może pojawić się Galopujący Thompson.
Myślę, że wiele z was już widziała podobne ale postanowiłam zrobić jedną, która będzie należeć do tego bloga :)


Tak jak już pisałam, jutro zamierzam zakupić star coins, więc chyba mam pomysł na kolejny post!
Domyślacie się?...

Na koniec chciałam poinformować, że dziś rano przeniosłam się na serwer Emerald Forest.


Katelyn 


12 komentarzy:

  1. Emerald forest? na zawsze ? :C będę cię odwiedzać <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie na zawsze. Co jakiś czas będę skakać z serwera na serwer :)

      Usuń
  2. mam lipicana, nazywa się Goldboy jest maści siwej.
    Kate kiedy zrobisz jakiś rajd?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kate przyjmujesz do znaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :/ mam bardzo dużo osób w znajomych ze starego serwera i muszę zrobić ''porządki'' :)

      Usuń
    2. Kiedy będziesz nagrywać na YouTube? Dawno Cię tam nie było.

      Usuń
  4. Mam lipka, nazywa się Darkninja, karusek z nowej grani :)
    Dzięki za mapkę z występowaniem Thompson'a.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego cię widziałam na lasku i wołałam. Katelyn Greeeeeeeeeeeeeewncake jest na ssoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widziałam :D nie zawsze mam włączone ''czaty'' :D

      Usuń
  6. O jak super też jestem na lasku! <33 Tylko szkoda że SSO zmnieniło larte graficzną i nie mogę grać bo jej nie mam :'(

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333