tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 1 marca 2017

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do was z krótkim postem, który po części nie będzie związany ze Star stable.
Mianowicie, mam  do was pytanie, które miałam chęć zadać wam już sporo czasu temu.
Zapewne większość z was nie raz odwiedzała stronę ,,Wattpad'' czytając przeróżne opowiadania.
A co jeśli i ja spróbowałabym napisać coś od siebie? Nie mam na myśli przygód ze Star stable, chodzi mi o coś kompletnie nie związanego z grą. Coś dzięki czemu będziecie mogły lepiej poznać bieg moich prywatnych myśli? Myślicie, że jest to dobry pomysł?
Pozostaje tylko pytanie ,,O czym pisać?''. Odpowiedź pozostawiam waszym rękom.
W komentarzach możecie pisać propozycję na książkę, którą mam stworzyć.
Mam nadzieje, że wspólnymi siłami uda nam się coś zdziałać!

20 komentarzy:

  1. Nom. Wattpad to spoko stronka. ;p
    Ale... nie możesz pozostawić nam za zadanie obrać ci fabułę. ;v;
    Jak nie masz pomysłów, to może lepiej na niego poczekać? Albo pisać "do szuflady", co według jednych pomaga, a według innych nie, ale na pewno dzięki temu zobaczysz, o czym najlepiej ci się pisze.
    Książka będzie twoja - czytelnicy przychodzą i odchodzą.
    Uwierz mi lub nie, że większa satysfakcja płynie z historii, którą stworzysz sama od podstaw. :3

    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to dobry pomysł;)
    Wszystko co robisz jest ciekawe :D
    PS jesteś świetna i ziemnioki czekajo na HEHESZKI
    kto sie zgadza pisze kom żeby widziała!
    Mam pytanie. Tez prowadzę bloga i sso i czy mogłabyś zerknąć na niego?
    starstableonline-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHCESZ STAR RIDER BYĆ? ZNALAZŁAM HACK DO SSO http://dlagier.com/starstable/ TUTAJ JEST (KLIKNIJ)

      Usuń
  3. Tak, super pomysł tylko uważam że sama powinnaś wybrać temat książki więc no xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam to za świetny pomysł. Książkę możesz napisać o tym, jak (coś z HP, jestem fanką B)) dostałaś list z Hogwartu, albo jak ktoś podarował ci konia o którym marzyłaś i macie wspólne przygody. Takie typowe, np. wredne dziewczyny ze stajni, najlepsza przyjaciółka... Albo możesz opisać jak np. dowiadujesz się o portalu do innego świata, świata magii i postanawiasz zwiedzić ten świat i masz dużo przygód.
    Mam nadzieję, że pomogłam.
    ~ Wielka fanka magii

    OdpowiedzUsuń
  5. Super HACK do STAR STABLE ----> http://file-folders.pl/26448

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem dzisiaj najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam fajny HACK do STAR STABLE --> http://dlagier.com/starstable/

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie możesz napisać o swojej przygodzie w sso i dodać trochę magii :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcesz super hacka do STAR STABLE na tej stronie jest :D http://dlagier.com/starstable/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcesz HACKA DO STAR STABLE? Tutaj jest na to sposób TUTAJ (KLIKNIJ) http://dlagier.com/starstable/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu nie nagrywasz już Star Stable? :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcesz mieć Star Rider na SSO ? Na tej stronie można zdobyć to :D - http://dlagier.com/starstable/
    TUTAJ JEST (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  13. Katelyn będzie środowa aktualizacja?

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333