tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 11 października 2017

Witajcie!
Dawno mnie tu nie było.
Zdaję sobie sprawę z tego jak bardzo zaniedbałam tego bloga i kanał, co ostatnio zdarzało się dość często. Niestety dzień ma tylko 12 godzin i naprawdę trudno jest ogarnąć jeździectwo, treningi i szkołę średnią i wiele innych obowiązków. Często dzieje się tak, że w tygodniu nie znajduje ani chwili dla siebie.
Ostatnio jednak w moim życiu pojawiło się bardzo dużo problemów, na które nie miałam i nie mam wpływu, przez co postanowiłam ponownie uciec do wirtualnego świata Star stable. Przez czas mojej długiej nieobecności i wejściu do gry po bardzo długiej przerwie zrozumiałam jak bardzo mi tego brakowało.


Co prawda, planuję również nagrywać odcinki, ale w miarę możliwości i czasu. Największym postanowieniem, jest powrót na bloga.

Katelyn Greencake.

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej planecie dzień trwa 12 godzin natomiast doba czyli dzień i noc trwa 24 godziny ;)

      Usuń
    2. Nie o to chodziło Goldi raczej.

      Usuń
  2. No nareszcie!��

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle wstawałam o 5:30, a kończyłam dzień o 2 w nocy, bo mi tyle zajmowała nauka itp także xD

      Usuń
    2. Chodziło mi o to, że biorąc pod uwagę szkołę, naukę po szkole i zajęcia dodatkowe to nasz dzień trwa zwykle od ok 7 rano do późnej nocy, dlatego te umowne 12h mi tu nie pasuje i w ogóle od dawna to wykreśliłam, cri.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. To już według indywidualnych mniemań ;)

      Usuń

TROLOOLOLOLOLO <333