tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

wtorek, 24 lutego 2015

SZYBKI POST O KONKURSIE!

Ciao! xD
Dzisiaj mamy 24 luty, a więc termin na zapisywanie się do konkursu miną!
jest was prawie 30!...ciekawe ile osób tak naprawdę weźmie udział...no ale dobra :D a więc, konkurs polega na tym:
-Robicie zdjęcie w star stable ( dla niewiedzących zdjęcia na sso robi się klikając przycisk prtsc a później wklejając np do painta)
OD RAZU MÓWIĘ! żadnych editów, dorabianych grzyw, przesuwania nóg i nic w tym stylu!!! można jedynie dodać napis lub zmienić kolor zdjęcia na np czarno- biały i inne ;D 
- Zdjęcia wysyłacie mi na mój email- nikoletta15@interia.pl
jeśli będzie z tym problem to na fejsa- Katelyn Katelyn ale na fejsie będzie trochę problem, więc lepiej na emaila!! :D TYLKO PAMIĘTAJCIE ŻEBY PODPISAĆ SIĘ POD ZDJĘCIEM ( imieniem i nazwiskiem)  LUB DOPISZCIE W WIADOMOŚCI

A więc...
CZAS DO 26.02.2015r. !! NAGRODĄ JEST 738 STAR COINS lub STAR RIDER na 29 dni =^,^=, CZAS START!!!, (dzisiaj pojawić może się jeszcze jakiś pościk z gry)

14 komentarzy:

  1. nie mogę ci wysłać na email ale mam cie w znaj wię

    OdpowiedzUsuń
  2. A SC będzie w double? :)
    I tylko 2 dni jest na to? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Double się kończy za chyba 18 godzin ;d a na zrobienie zdjęcie wystarczy 5 sekund, więc moim zdaniem 2 dni są wystarczające

      Usuń
  3. Ja Ci wysłałam już prace, tylko, że nie wiem czy zobaczyłaś moje zgłoszenie. Zgłosiłam się dzisiaj. I mam pytanie. Jak zwycięsca wygra to jak dostaje później te star coins lub star rider? - Sandy Sweetpoulos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podajecie emailów ani haseł ani nic podobnego :D

      Usuń
  4. Można dodać taką jakby 'ramkę' do zdjęcia? Nie jakaś jak obrazy, ale taka niewielka np. Ramka jako przyciemnienie

    OdpowiedzUsuń
  5. To jak się dostanie to w końcu?

    OdpowiedzUsuń
  6. awww zaraz zrobie foteczke

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333