tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

wtorek, 14 kwietnia 2015

Blogowa ''metamorfoza''

Hejki, hejoszki! <3
Jak widzicie tamten wygląd bloga nie przetrwał nawet tygodnia, dlaczego?
Był tak potworny i brzydki, że aż nie mogłam na niego patrzeć XD
Więc postanowiłam się za to zabrać ''jak należy''...przynajmniej tak ni się wydaję ;d no mniejsza z tym, stwierdziłam, że mogę dodać coś mojego wykonania, nie? Wzięłam się do pracy i zrobiłam zdjęcie z opisem bloga oczywiście z tym słodkim Quarterkiem (którego mi się nie chce trenować) i moim zdaniem jakoś to w miarę chyba wyszło..? 
Chcę poruszyć też temat...Stefana...i chatu ;d
Pewnie też zauważyłyście, że zrobiłam mały porządek w pasku bocznym. Znikną chat, znikną Stefan...XD
Jeśli chcecie mogę ''przywrócić'' Stefanka ale to już zależy od was.
Czat został usunięty dlatego, że większość osób pisało na chacie a mi zależy na komentarzach! więc jeśli ktoś chce to proszę bardzo, komentarze nie gryzą XDD
chociaż tu bym się zastanowiła...;o
No nic :D
Dzisiaj byłam na małej sesyjce z Summerprincess <3
Aha i jeszcze dość ważna informacja dla osób które oglądają let's play'e na moim i Mir kanale!
Otóż wiem, że let's play miał się pojawić sporo czasu temu, mamy nagrane połowę odcinka...dzisiaj odpalam bandicama a tu...nic ;x nie włącza się! Przepraszamy, postaram się go w miarę możliwości szybko naprawić! a jesli nie to pobiorę inny program do nagrywania! obiecuję, że let's play za niedługo się pojawi!! przepraszam, że tak długo czekacie ale nie jest łatwo pogodzić ze sobą 2 fcb, 2 aski, szkołę, sso i wiele innych..Można powiedzieć, że mam 2 życia. Jedno realne i jedno wirtualne. Dwie całkiem inne osobowości ;/ Nie jest wcale łatwo znaleść czas na naukę (której w gimnazjum zresztą jest niemało) i sso. Ale nie chcę was dłużej zanudzać moimi ''wyżaleniami'' Poza tym mamy juz kilka pomysłów na nowe odcinki ;) Myślę, że się wam spodobają. Jeśli chodzi o sprawę serialu...
2 odc pojawi się jeśli pod 1odc będzie sporo wyświetleń, like'ów i komentarzy...pozytywnych :D
Ja już będę kończyć! a z racji, że usunęłam chat, piszcie w komentarzach propozycje na gadżety do bloga, Stefana, i o czym chciałybyście filmy ;))
Czeeść <3! 

10 komentarzy:

  1. Okejka .. poczekam xd <3 ale juz nie moge się doczekac 2 odcinka wszego serialu!! :D czekam z niecierpliwością :D a jak nie masz czasu zbytnio na filmiki to pisz cos małego na blogu! :D porady albo cos w tym stylu xd :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej ;)) jeśli przez 2 dni nie wrzucę nic na kanał to będę dodawać coś na blogu ;D ale wy nie zapominajcie komentować!! ;D

      Usuń
  2. Widziałam cię wczoraj! :3 Dlaczego nie odpowiadasz na maile? T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam w przeciągu 3 ostatnich dni żadnego nowego maila ;/

      Usuń
  3. KATELYN dawaj mi 2 odcinek serialu !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałyśmy nagrywać dzisiaj ale jesteśmy leniami i nagramy jutro ;D

      Usuń
  4. Julia Greencake :D18 kwietnia 2015 11:32

    Fajny blog :D
    Ps. Super nazwisko ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'o' Moje..nasze nazwiska straciły oryginalność :DD !

      Usuń
    2. 'o' Moje..nasze nazwiska straciły oryginalność :DD !

      Usuń
  5. Widziałam cię wczoraj na padoku steva xD

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333