tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

niedziela, 19 kwietnia 2015

Hej, hej, hej!

Zadanie do szkoły zrobione? to można czytać :D
Jejku, nawet nie wiecie jak się cieszę :D jutro idę do szkoły a we wtorek, środę i czwartek mam wolne <3 
2 i 3 klasy gimnazjum piszą testy :') życzmy im powodzonka bo za rok ja będę pisać a Mir będzie odpoczywać ;-; świat jest taki niesprawiedliwy :') XDDD
Dobra przejdźmy do rzeczy! Otóż, mam nowe postanowienie ^,^ 
Polega na tym, że jeśli przez 2 dni nie wrzucę nic na kanał to będę dodawać coś małego na blogu ;)
myślę, że nie będzie to trudne bo w sumie to lubię pisać na blogu :D
Po skończeniu pisania tego posta, zaktualizuję trochę bloga, tj. dodam jakieś gadżety i inne pierdółki xD. 
Boże XD teoretycznie, powinnam teraz uczyć się do sprawdzianu z Historii ale praktycznie...właśnie włączam sso...trudno, najwyżej zawalę XD 
Ale mniejsza z tym! Ostatnio sporo myślałam nad kanałem..mam strasznie dużo obowiązków, Mir z resztą też i jeszcze może się to zmienić ale aktualnie stwierdziłam, że filmy na kanał będą się pojawiać około 2-3 razy w tygodniu. Pewnie wielu osobom się to nie spodoba, ale musicie zrozumieć, że oprócz sso mamy realne życie i naukę ;//

Dobra, teraz mam dla was pewną ciekawą rzecz!
Jest to pewna teoria z bloga bardzo sympatycznej blogerki- Pauli Wolf
Nie chciałabym, żeby ktoś oskarżał mnie o cokolwiek  dlatego więc gdzieś na końcu będzie link do jej bloga ;) zapraszam, bardzo fajny blog ;)
Ta teoria znajduje się na jej blogu, wkleję ją na mojego bloga (w komentarzach Paula pozwoliła na takie coś) myślę że wam się spodoba, warto przeczytać ;)
Pamiętacie Stefana? tak?...to polecam doczytać do końca ;)






Pewnej nocy miałam nagrywać film z moim koniem, Addie. Ma trochę przygnębiającą historię, więc pomyślałam, że Farma Unfortunate Dews (będę używać skrótu "UD") będzie idealnym miejscem. Ja także byłam w nieco kiepskim nastroju. 

Jeśli jeszcze nie odwiedziłeś tej Farmy, musisz wiedzieć, że jest tam naprawdę starsznie. Inaczej: jest tam strasznie jak na tą grę. Nie jest to miejsce tak przerażające jak Wzgórze Stracha na Wróble albo Platforma Wiertnicza Dark Core - to nie jest ten rodzaj strachu. 

Farma UD jest psychicznie przygnębiająca - nie wiemy co się tam dokładnie stało, ale stało się coś okropnego. Nie grałam we wszystkie gry z serii Star Stable, jednak wiem, że jest to całkowicie nowy dodatek do mapy. Leci dziwna, straszna muzyka i wszędzie wiszą pajęczyny, nie wspominając o rosnących chwastach.

W każdym razie, jeździłam sobie wokół i znalazłam tą krowę: 



Tak, krowa stoi sobie po prostu na krańcu klifu. Uważam, że jest to bardzo dziwne. Może nie jestem ekspertem od bydła, ale mogę powiedzieć, że większość krów, nawet krowy górskie unikają spotykania się z krawędziami klifów.


I nagle naszła mnie dzika myśl: Co jeśli rodzina Dew to zwierzęta? Wiem, trochę to szalone prawda? Jednak myślę, że widzieliśmy już bardziej zwariowane rzeczy. Pamiętacie jak czarownica Pi zamieniła nas w żabę? Czy to nie jest wystarczające wytłumaczenie, że na wyspie Jorvik może stać się absolutnie wszystko?

Teraz sprawdźmy, ile w tym wszystkim jest prawdy.

Na początek zacznijmy od faktów i tego, czego już się dowiedzieliśmy. Co wiemy o rodzinie Dew? Cóż, jeśli patrzeć na ich opis z mapy, są dość nieszczęśliwi:


Nie tylko stracili wszystkie swoje zwierzęta, ale całe Jorvik nazwało ich "niefortunnymi". Och, Jorvikanie... tak pogrążyć kogoś kto i tak ma już dość nieszczęścia!

Nie wiemy, gdzie dokładnie się przenieśli, ale najwyraźniej Zapomniane Pola wydawały się być dobrym rozwiązaniem. Nie, nie Pola Everwind, czy Złote Pola, Dolina Złotych Wzgórz też nie brzmi zachęcająco. Musisz być naprawdę zdesperowany aby przenieść się w miejsce o nazwie Zapomniane Pola. Ta nazwa jest po prostu bardzo przygnębiająca. Więc, już nieco załamana rodzina przeprowadziła się na bardzo kamienisty i nieprzyjazny teren. W związku z tym, że na polach nie zostało ani jedno drzewo aby cokolwiek zbudować, rodzina musiała przynieść drewno na własną rękę, wpadając przy tym w długi. To jak kopanie pod sobą dziury.

Co dalej? Być może mieli oni trochę szczęścia, nie wydaje mi się aby byli przeklęci. Tak, wielkie straty ekonomiczne to jeszcze nie to samo co przekleństwo i wiele osób może to POTWIERDZIĆ. Jakie są więc kolejne argumenty na poparcie mojej teorii?

Cóż, przypomnijmy sobie inne gospodarstwa które napotkaliśmy w Urodzajnych Harbstwach.

Co je łączy? Wszystkie są zaludnione. Nawet jeśli jeszcze nie mieliśmy z nimi żadnych zadań, to nadal są tam żywi ludzie. Edd nadal spaceruje wokół swojego zajazdu, a rodzina Jarlsson wydaje się całkiem szczęśliwa na Wyspie Padok. Więc dlaczego inaczej jest w przypadku rodziny Dew? 

Przenieśmy się znowu do przeszłości. Przeprowadzili się tutaj aby zacząć nowe życie. Ale gdzie są teraz? Jedyne żywe istoty jakie spotkamy na ich farmie to krowy i owce, oraz ta dziwna świnia na pajęczynie podczas Halloween. Już ponad rok minął od otwarcia Urodzajnych Hrabstw, ktoś powinien być na farmie. Jest to coś, co powinno zostać dodane po dwóch, trzech aktualizacjach od otwarcia nowego terenu a nie miesiące później! Nawet jeśli nie mieliby dla nas żadnych zadań, ktoś powinien stać na tej farmie.

Ale nie ma nikogo... Tylko krowy i owce...


Nie wspominając też o pustych stodołach, podczas gdy reszta takich miejsc w Urodzajnych Harbstwach jest wypełniona krowami i jedzeniem. Duża stajnia także jest zamknięta, nawet jeśli nadal możemy opiekować się tu koniem, nie dostaliśmy też żadnych informacji o koniach które będzie można tu kupić.






A krowa nadal stoi na krańcu klifu...

I to jest miejsce gdzie mam zamiar wprowadzić trochę strasznej atmosfery. Jeśli teoria jest prawdziwa, a zwierzęta są ludźmi, to człowiek-krowa stojący przy urwisku prawdopodobnie ma zamiar popełnić samobójstwo, nie mogąc znieść ciągłego nieszczęścia które spotyka rodzinę Dew. Samotna krowa jest umieszczona w najmniej prawdopodobnym miejscu, w którym zwykła krowa by się znalazła oraz w najbardziej okropnym i przygnębiającym miejscu dla człowieka.

Ten fakt sprawia, iż Farma UD to niewątpliwie najbardziej niepokojące miejsce w całej grze. Historia nieszczęśliwej i zadłużonej rodziny, zwierzęta o które nikt nie dba, muzyka, motyw samobójstwa, przygnębiająca atmosfera. Teraz sądzę, że rodzina mogła być rzeczywiście przeklęta.


Ale kto wie! To może być po prostu zamysł twórców, aby to miejsce było unikatowe, bez zagłębiania się w szczegóły. Moja teoria nadal pozostaje teorią i możemy tylko zastanawiać się, ile w tym prawdy.
Paula





Ja się niestety z wami żegnam ;// Bayyy <3


\

5 komentarzy:

  1. Te ale z tą teorią zgadzam się, bo nawet o tym myślałam xD No, bo jak te zwierzęta żyją gdy nikt ich nie karmi i o nie nie dba? W sumie to że ta rodzina była przeklęta to jest prawda, bo się tam wprowadzili tag? xD To znaczy że mieli na sobie jakąś klątwę związaną z tym że: są zwierzętami lub są niewidzialni (Tag wiem moja teoria głupia xD) . Rodzina Dew, obciążona kosztami długów i nieszczęść które przytrafiały im się co krok. Motyw opuszczonej farmy: Miejsce zabójstwa, miejsce samotności i strachu. Ale ta świnia na pajęczynie? Byłam początkującą bez SR i nie widziałam tej świni....Ale ta świnia udowadnia jeszcze jeden fakt. Ktoś lub coś musi być na farmie, bo jak inaczej ta świnia by się tam znalazła? To jest pytanie na które musimy szukać odpowiedzi. Możliwe też, że rodzina Daw siedzi zamknięta (W moich myślach pojawił się obraz wszystkich ich pozabijanych O.o) w jednym z domów na zapomnianych polach i wychodzą wtedy gdy nikogo nie ma.
    Wiem długi komentarz xD
    Pozdro ;3
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..twoja teoria jest bardzo ciekawa. Rodzina Dew skrywa bardzo wiele tajemnic, może jest tam jeszcze coś o czym jeszcze nie jest tu napisane? możliwe...W każdym bądź razie, pojadę tam przy najbliższej okazji. Farma Unfrontuarte Dews ostatnio stała się prawie najczęściej odwiedzanym przeze mnie miejscem. Myślę i mam nadzieję, że uda mi się tam wypatrzeć coś nowego. Jest bardzo interesująca ale niestety o tym czy w ogóle skrywa jakąś tajemnice wiedzą tylko twórcy gry. Kto wie? może to są tylko nasze urojenia?....

      Usuń
  2. kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy kiedyś będą z tym jakieś questy?

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333