tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

sobota, 11 kwietnia 2015

Nowy wygląd bloga i przepis na niewidzialność

Hejki hejoszki
Jak pewnie zauważyłyście, jest nowy wygląd bloga. Teraz inspirowałam się zamkiem z Srebrnej polany a dokładnie z '' Akrów Srebrnej Polany''. Nie wiem czemu...po prostu wzięło mnie takie natchnienie :D Chcę też podkreślić, że zdjęcie które aktualnie znajduje się w tle bloga- robiłam sama C; Jak widzicie nie widać tam ani mnie jako postaci, ani mojego konia...aa jeśli już robiłam takie zdjęcie to czemu nie? napiszę wam na blogu jak to zrobić może akurat wam się do czegoś przyda ;))
No więc tak, na początku musicie dokładnie patrzeć co usuwacie....ja nie uważałam..(jak to ja) no i skutki uboczne były właśnie takie:
(Na niektórych ze zdjęć jest Miranda Eastweb...a dokładniej jej koń XD)



TAK WIĘC, NIE RADZĘ WAM Z TYM EKSPERYMENTOWAĆ BO DŁUGO NIE MOGŁYŚMY TEGO PRZYWRÓCIĆ TEGO DO STANU NORMALNEGO...RLY XDD WIĘC UWAŻAJCIE CO USUWACIE.

Ale nie odbiegając od tematu ;))
Aby ustawić to co chcemy musimy:
1. włączyć grę tak aby zielony przycisk ''GRAJ'' był załadowany (Nie klikamy go)
2. Wchodzimy w ''Mój komputer''>''Windows C'' lub ''Dysk lokalny C''> ''Użytkownicy''>''Publiczny''> ''Star Stable Online''> ''Data''.
3. Usuwamy WSZYSTKIE (tu musicie uważać, musiscie usunąć WSZYSTKIE) pliki które mają w nazwie ''Pants''
4. WSZYSTKIE pliki mające w nazwie ''Halter_reins''
5. WSZYSTKIE pliki mające w nazwie ''HorseBody''
6. Później nie wyłączając karty z której usuwaliśmy pliki, klikamy przycisk ''GRAJ''
7. Gra będzie się ładować dłużej niż zwykle
Efekt powinien być taki:
Jeśli jednak zdarzy się sytuacja brązowego konia czy inna dziwna rzecz OD RAZU WYŁĄCZCIE GRĘ!!!


Muszę też powiedzieć, że sterowanie będzie dość trudne ponieważ nie będziemy w stanie się poruszać, tylko skakać.
Będzie to wyglądało jak....odbijanie się króliczka...Heheszki XD
Ale w ten sposób możemy zrobić zdjęcie np. jako tło do edita czy co tam chcecie :D
Mogę wam też polecić dobrą stronę na facebook'u, którą poleciła mi inna osoba :D
Nazywa się ''Star Stable Backgrounds'' macie tam właśnie zdjęcia tego typu ;)) 
Muszę już niestety kończyć posta ;/
piszcie w komentarzach czy przydała się wam moja ''porada'' i czy podoba się wam nowy wygląd bloga! :D paaa <3
Koniecznie odwiedźcie mojego i Miry aska!!   kateandmir

NIE RÓBCIE TEGO NA AQH BO WAM SIĘ ZBUGUJE GRA I TRUDNO BĘDZIE TO ODWRÓCIĆ.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wygląd bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo dzięki :D tym razem starałam się wplątać w wygląd jakąś moją gimpową przeróbkę ;))

      Usuń
  2. A czy inni gracze Cię widzą ? :s

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie Bardzo fajny blog, dzięki za rady i wgl. Nagramy kiedyś jakiś wspólny odc. na YT. Moja nazwa to Karoline Nighthill

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog. Jak zrobić, żeby jechać bez jeźdźca?

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333