tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

piątek, 24 kwietnia 2015

Hej, hej, hej!

Wow! Sporo czasu mnie tu nie było...
tyle się działo przez ten czas ;D znalazłam się w ''polecanych'' na kilku polskich blogach, z czego się baardzo cieszę <3!
Wiem, że ''trąbią'' o tym wszystkie blogi, ale pozwolę sobie też dodać :D
Tak więc...
Nowy wygląd moorland!! :



Nie będę za dużo pokazywać, lećcie zobaczyć same...pewnie już to zrobiłyście :D
Zmieniło się też kilka postaci, ale to też zobaczycie sami :D
Dobra nie chcę was więcej tym zanudzać bo pewnie czytałyście już takie posty ze 100 razy :D

To może coś dla odmiany? Widziałyście jak miało kiedyś wyglądać Star stable?..nie? to patrzcie!, musicie to zobaczyć!!
Inne co nie? te krowy w sumie byłyby bardziej realistyczne.. :D ciekawe czy miałyby GPS na głowie tak jak te w Valedale :'D

No dobra, rzecz ostatnia ;/
Co do odcinków  let's play i ''Tajemnice Wellington''...Mirandy laptop wrócił z naprawy, ale niestety...

Jutro..mam nadzieję, że wykupię kolejny abonament sr :D zastanawiam się nad LFT ale nie wiem czy mi się będzie opłacać...tak czy siak :D odcinek powinien pojawić się jutro bądź pojutrze ;)) Podoba wam się nowe moor? czy wolałyscie stare? a może jeszcze starsze? :D co byście zmieniły w aktualnym nowym mor? piszcie w komentarzach!!
ja się muszę żegnać, czeeeść!! <3!
                                                                  
                                                              
                                                                    Katelyn

27 komentarzy:

  1. Ten film przedstwiał dawną grę? Nigdy bym się nie kapneła...XD Co do nowego Moorland jestem przekonana tylko tyle, że jest ODLOTOWE! Niestety na początku zgubiłam się w nim a mam 16 lvl XD Tylko chciałabym mieć większą listę ignorowanych....
    Pozdrówki ;3
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nowe moor jest naprawde bardzo ładnie dopracowane, niestety niektóre postacie są...trochę dziwne :D

      Usuń
  2. Katelyn a kiedy z Mir kupicie nowe konie i jakie ? Pozdrawiam !!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe konie kupimy gdy nasze AQH osiągną 15 poziomy. Niestety mi do trenowania jeszcze został kuc ;/ ale ma już 12 lvl więc nie jest aż tak źle ;) więc za niedługo ;)

      Usuń
    2. A nagracie kupowanie ? I jakie kupujecie ? ;)

      Usuń
    3. Oczywiście, a co do rasy to nie chcemy nic zdradzać...może dlatego, że jeszcze same nie wiemy :D

      Usuń
  3. Masz rację, że wcześniej krowy były bardziej realistyczne :D
    I chyba konie były szybsze niż teraz x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie patrząc, konie faktycznie mogły być trochę szybsze. Jeśli sso jest powiązane z grą ''Stajnia Marzeń''. W tej grze konie poruszają się szybciej. ;)

      Usuń
  4. Hej! Chcesz ZA DARMO dostać:

    1.Star Coins
    2.Shilling Coins

    Tutaj masz do tego darmowy program:

    ----> freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, dzięki. Słyszałam że po używaniu takich programów blokowali grę ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli tak zmienią SSO to ja się chyba załamię...Stare o wiele jest lepsze...a do tego ten wygląd i interfejs u dołu... Wracają do Stajni Marzeń czy co? Bo to,co tu zaprezentowali jest do niej rażąco podobne. Takie..."cofanie". Jeśli tak zmienią to...och...Nie lubię zmian. Wolę żeby SSO zawsze było takie jak jest teraz,bo właśnie w takim się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy, jestem z końca roku 2014 w tej grze. Oglądałam sporo filmów o SSO i wydaje mi się, że to dawne SSO. Kiedy oglądałam jeden film o SSO zauważyłam tego typu stajnię. Z tymi ikonkami nad postaciami to może....Nie martw się to nie będzie cofanie XD
      Pozdro ;3
      Antoinette Bravefall

      Usuń
    2. Teraz może być tylko coraz lepiej :D miejmy taka nadzieję :D ^^

      Usuń
    3. Znalazłam dowód że to jest dawne SSO! XD Na końcu filmiku jest ,,Ready in 2011'' Czy coś xd
      Pozdro ponownie xd
      Antoinette Bravefall

      Usuń
  7. Polecam lifetime, bo go mam :), a poza tym dostajesz DUŻO fajnych ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :D właśnie myślę nad LFT. Da się to jakoś zrobić, żeby rodzice o tym nie wiedzieli? czy przychodzą jakieś rachunki? ;3
      XDD

      Usuń
    2. No cóż... Jeśli przez telefon mogą przyjśc, jeśli za pomocą bonu, nie przychodzą xD

      Usuń
    3. Przez telefon nie kupisz LT, tylko przez kartę, PayPal i PSC :)

      Usuń
  8. Hej Katelyn,
    wyczekuje twojego następnego let's play!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW ! Nigdy takiego SSO nie widziałam ...
    A gram od końca listopada 2014 i mam 17 level...

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę powiedzcie jestem star rider no i ok ale miałam 4000sc i już nie mam (wiecie ciuchy i jeden nowy qater horse) i nie chcę hakować bo się boje ze co się stanie ale chcę mieć dużo star coinsów proszę pomużcie pomocy marze o fryzie PS:mam star rider na zawsz ):) POMOCY :(

    OdpowiedzUsuń
  11. i nie chcę czekać na co sobotni 1000sc pomuszcie
    błagam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Mogę nagrać z tobą jakiś filmik? Ale ty nagrywasz.
    Proszę... Chociaż by pograć razem.
    Pozdro, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow,ale kiedyś to moor wyglądało o.O

    OdpowiedzUsuń
  14. pozdro,Lova Papastone:3

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333