tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

piątek, 1 maja 2015

Fake konta i wzrastająca aktywność bloga!

Hej gamerzy! 


Sporo się tu dzieje!
Nawet nie zdążyłam się oglądnąć a aktywność wzrosła tak wysoko (odpukać!) jest tutaj około 500 ziemniaków dziennie! to sporo, jeśli popatrzymy na ilość wszystkich postów których jest zaledwie 28 (?)



Paula Wolfbell
Na wstępie chciałam was zaprosić na bardzo fajnego bloga, Pauli. Większość pewnie ją zna gdyż była ona jedną z prowadzących rajdu blogerek :D Ale nie chodzi o to, jej blog jest bogaty w bardzo ciekawe teorie, które zmieniły mój pogląd na całe jorvik! Nawet nie wiecie co może kryć przed nami ta wyspa! Zobaczcie sami, kilkając na jej blogu zakładkę ''Teorie'' warto poczytać ;)



Nowy kod na 200sc!

Sso dodali nam całkiem nowy kod, który daje nam 200 sc!
Kod to:







Kod dla star riderów live time!
Postanowili także doda kod, dla star rider LFT! Daje on nam niebieski żakiet który widać na zdjęciu


Co do LFT. Właśnie zastanawiam się nad jego kupnem, jak myślicie? będzie mi się opłacać? Co narazie NIE MAM ZAMIARU rezygnować z gry więc chyba pozwolę sobie na taki zakup ^^






Dzień kowboja!
Sso organizują ''dzień kowboja'', w sumie takie coś może być nawet bardzo ciekawe!
Ja będę na 100% :) niestety tylko przez około pół godziny...bo muszę chodzić na majówki...
Tak. Muszę zbierać podpisy do bierzmowania i mam mieć ich zaliczonych aż 15 ;-;
Ale na chwilę obecną planuję być ^^ 




Plan spotkania:
15:45-16:00 - Zapraszanie na impreze, reklamowanie forum ( dwie grupy, Moorland i Ford Pinta)
16:00-16:30- Zbiórka na padoku westernowym (Moorland) i jazda pokazowa
16:30-17:30- Jazda westernowa dla początkujących (Padok westernowy Moorland)
17:30-18:00- Mini zawody westernowe
18:00-19:00 mini rajd do Fortu Pinta, ognisko na plaży, zabawy, dyskoteka, reklamowanie forum
Tu znajdziesz więcej informacji! : KLIK
>Informacje o dniu kowboja- Z blogu Melissy Seahall KLIK





Fake konta na Facebook'u
Wiele osób pewnie zauważyło, że posiadam nowe konto na fb...
Otóż, twórcy facebook'a wzięli się za fikcyjne konta (bo jak wiadomo na fb takich posiadać nie wolno) W ostatnim czasie sporo osób straciło swoje konta z gry.
M. in. Ja, Miranda czy Melissa Seahall.
Zakładałam konta 4 razy poczym zostawały one kolejno usówane. 
Udało mi się założyć konto, do którego niestety nie dam rady dać wam linka ale prawdopodobnie znajdziecie je wpisując w przeglądarce internetowej: Kate Lyn
Miranda narazie jeszcze nie posiada nowego konta ale niedłuo się ono pojawi ;)





Kanał youtube!
Jak pewnie słyszałyście w ostatnim Let's play'u filmy niestety będą dodawane rzadziej z powodu nauki i tych wszystkich majówek na które muszę chodzić ;-; postaramy się jednak dodawać je najczęściej jak tylko damy radę. Ostatnio odwiedziło mnie na padoku Steva sporo widzek co jest naprawdę baardzo miłe <3 nawet nie wiecie jaka to jest dla nas motywacja ^^
Co do serialu, powinien się już niedługo ukazać na kanale :)




Nowe logo star stable!
Jak wam się podoba nowe logo? Jak dla mnie jest trochę...za bardzo różowe ;-; moim zdaniem stare było o wiele lepsze. Nowe wygląda jak wyciągniętę z torebki lalki barbie ;/

A wam jak się podoba nowe logo?
Wasze konta też zostały usunięte z facebook'a?
Będziecie na dniu kowboja?



Sorki za wygląd czcionki XD w następnych postach będzie już ''normalna'' bo coś skitrałam i nie mogłam tego przywrócić, mam nadzięję, żże nie przeszkadało wam to zbytnio w czytaniu ;)
Katelyn

15 komentarzy:

  1. Fb to ja nie mam więc fajnie :P Co do logo słyszałam teorię o ,,Wyciągnięciu z torby Barbie'' i myślę że trochę prawdy XD Na spotkaniu u steva byłam <3 Dzień kowboja? Nie słyszałam. Teorię Pauli już idę czytać więc
    Pozdro :P
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele osób tak sądzi aczkolwiek ''Wyciągnięcia z torby'' czy ''otrzymanie w prezencie od Barbie'' są to moje nieprzemyślane opinie. Wiele osób tak sądzi ;/
    A co do dnia kowboja- organizuje je Forum star stable a nie sso XD boże jak ja bezmyślnie piszę te posty XDD ehh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się logo podoba (jako kształt), a kolor mogli by zmienić. XD
    Nie wiem czy będę na Dniu Kowboja. :/ Jeszcze się zastanowie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Chcesz ZA DARMO dostać:

    1.Star Coins
    2.Shilling Coins

    Tutaj masz do tego darmowy program:

    ----> freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANONIMIE (Sorka ale muszę!) DURNOWATY POSŁUCHAJ:
      Hacki nikomu są nie potrzebne reklamo -.-
      Zaśmiecasz bloga
      Katelyn już raz ci pisała ze nie chce hacków na swoim blogu
      Po co ja to piszę jak jesteś robotem? -.-
      Antoinette Bravefall

      Usuń
    2. Cisza tam :D może i buguję grę, ale to nie znaczy, że używam ''Hack'ów''

      Usuń
  5. Nawiedzona kurtka XD




    Olympia Ponylake ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciastko.. nwm czy wy założyłyście te konto "Kateln Miranda" ale tam są wasze zdjęcia. Nie mam pojęcia czy to na serio wasze. Odpowiedzcie na moje pytanie w odcinku proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! sorki, że nie odpowiadam na odcinku ale chciałam odpowiedzieć ci jak najszybciej ;)
      Tak, to nasze konto-wspólne. Na profliowym jesteśmy my ;)
      Co do pytań na odcinku, za niedługo planujemy Q&A o pytania was też poprosimy ;;)

      Usuń
  7. Dzień Kowboja to super pomysł. :D A co do tego logo... znowu róż? Różowa masakra się zapowiada. XDD
    Pozdrawiam.
    ~Mira Graywood~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzień kowboja był świetny. Sporo osób było. Co do logo...mogli by dać pomarańczowe lub niebieskie ;/

      Usuń
    2. jak dzień kowboja??

      Usuń
  8. Katelyn Gereencake mogłabyś mie dodać do znajomych w star stable akurat jestem chora więc będę grać ale czy dodasz to już inna bajka. A i mi jak wpisuje te kody co są na gurze to mi pisze ten kod jest nie ważny w twoim kraju czemu. Nie wiem wasza wielka wielka fanka!!! Lara Orangehall myśle że mi odpowiecie. Pa a i pozdrawiam was .

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333