tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

wtorek, 7 kwietnia 2015

Hejoszki!!

Od razu na wstępie mówię :D KOMENTOWAĆ!!!
a tak poza tym mam kilka ważnych informacji! Jeśli ktoś jeszcze nie wie..Razem z Mirą ( Współwłaścicielką kanału na yt- i kuzynką :D ) Stwierdziłyśmy, że pisze do nas dziennie po 20 osób więc..Postanowiłyśmy, że założymy wspólnego aska
                                                            - Dla niewiedzących-
Ask jest to portal służący do zadawania pytań- pytania można zadawać z anonima- Można także zadawać pytania nie mając konta na asku, wtedy będą się one wyświetlały jako pytania ''Anonimowe''

Tutaj macie linka
http://ask.fm/kateandmir

No dobra, Chciałam też poinformować was o tym że..razem z Mir będziemy robić serial..który teoretycznie już ma 1 część, nie dodałam jej jeszcze na yt bo stwierdziłam, że musi być więcej wyświetleń, komentarzy i łapek pod zwiastunem, więc jeśli chcecie serial to wiecie co robić :D

A TERAZ, INFORMACJA KTÓRA ODMIENIŁA MOJE ŻYCIE (XDDD)
Jejciu one są śliczne, mają takie płynne ruchy i jak to powiedziałam Miranda..''...Ej..on biega jak królik'' XDDD może i trochę tak biega ale i tak są śliczne. Zastanawiam się nad tym Karym a Izabelowatym <3 ale wszystko się jeszcze okaże..

Ostatnią rzeczą w tym poście będzie to, że Książe ma już 15 poziom <3 teraz do trenowania został tylko Kucyk i oczywiście...nowy koń <3
Ja kończę! paaa! Piszcie w komentarzach czy kupujecie nowe konie, jak tak to dopiszcie jakiego ;) I jeszcze raz zapraszam na aska <3!

8 komentarzy:

  1. Jak zrobić tło i zdjęcie z napisem u góry na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny cwał x"D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cwał jest bardzo realistyczny *.* Animacje zaczepiste. Fajnie, że dodadzą je do innych koni ;')

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno sobie kupię nowego (jak będzie mnie stać, bo mam 5 SC), tylko nie wiem, którego. Karego czy izabelowatego, doradziłabyś mi, który Twoim zdaniem ładniejszy?
    Pozdrawiam i życzę dużo wyświetleń na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam 2 dni po aktualizacji, więc nie miałam za dużo czasu na trenowanie.. chodzi mi o to, iż inni od razu po aktualizacji kupili i trenowali, przez co mają teraz po 9 10 leveli. Aktualnie mój koń posiada 6 level i jest spk :3 Powodzenia z konikiem oraz dużo złotych medali, subów jak i wyświetleń!

    ~Ziemniak :*
    PS. Kupiłam karego, polecam jeśli ktoś robi zdjęcia w nocy :*

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333