tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

czwartek, 9 kwietnia 2015

Summerprincess, kod na 200sc i ask

Hejoszki <3
Quartery są już w grze przez 2 dni, ten post teoretycznie miał być wczoraj ale miałam straszny chumor ;c Straciłam kochanego kotka :'( 
Ale wracając do star stable.
Macie już AQH? Jak tak to jakiej maści? Ja zdecydowałam się na Izabelowatego, ma w sobie to coś...w przyszłości pewnie zakupię inne maści ale wydaje mi się, że resztę koni które będą dodawane przez twórców gry będą miały te animacje.
Wczoraj z Mirandą pojechałyśmy kupić te ślicznoty <3 Nagrywałyśmy to...ale później zobaczyłam, że byłam tak podjarana że zapomniałam włączyć aby Bandicam nagrał nasze głosy :'))
Wybierałyśmy imiona ponad 20 minut.
*w sumie to za niedługo zmienię imiona kilku konikom*
Ja nazwałam swoją Summerprincess 
A Miranda Crazyprincess *Ja wybierałam* ;3






Śliczna <3
Poza tym, przedłużyli wielkanoc ''twórcy wszechmogący'' XDD 
Niestety nie dodam 3 cz jajek wielkanocnych bo przez przypadek usunęłam plik z filmami ;//
Jeśli jeszcze nie wiecie to w Jorvik city plaza jest nowy sprzęt ;)) 
Oraz nowy kodzik, który daje nam 200 sc ;))
zapraszam też na film o AQH- mojego wykoniania ^,^ 
Zapraaszam na mojego i miry aska ;))
http://ask.fm/kateandmir
Cześć <3

10 komentarzy:

  1. Mam takiegoo samego AQH, ma na imie Moneyrain :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo osób je ma, czekamy na nowe maści tych piękności <3

      Usuń
  2. Ja nie mam Quatera,czekam aż dodadzą nowe maści. ;)
    Ładny konik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stajnia jodłowego gaju jest powiększona, czyżby szykowali jakieś nowe konie? :D

      Usuń
  3. Dzięki za kod dzięki tobie kupie sobie dziś szweda tego jaśniejszego z Vale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że blog się przydał, będę zamieszczać wszystkie kody ;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam czarnego AQH, tego z Farmy Marley'a. Nazywa się Nightmagic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczny, zastanawiałam się nad jego kupnem, ale jednak czekam na nowe maści :)

      Usuń

TROLOOLOLOLOLO <333