tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

piątek, 8 maja 2015

Heyo ziemniorki!

Czujecie już weekend? ja taak <3
Jutro znowu jadę nocować do Mir więc prawdopodobnie pojawi się odcineczek!
Strasznie przepraszam, bo już nie dodałam nic przez (aż) 2 tygodnie.
Tak, wiem zaniedbałam kanał...;/
Mam strasnie dużo nauki i muszę chodzić na majówki ;-; ale już wam wszystko tłumaczę.
Gdy nagrywałyśmy z Mirandą 17 odcinek Let's play'a wszystkie klipy dawałam na pulpit, żeby te niepotrzebne mi się nie mieszały, gdy wyłączyłam sso..zacią mi się laptop...
Gdy go wyłączyłam wszystkie klipy były pomieszane ;/
Musiałam więc wszystkie oglądać i układać w odpowiedniej kolejności, a jest to strasznie czasochłonne ;-; Jest ich około 50 a ja mam dopiero kilka ;/ Postaram sie ułożyć je w jak najszybszym czasie ;)
Aha, prawdopodobnie gdy będę u Mir, postaramy się nagrać Wellington :D 



AQH

W minionej aktualizacji twórcy dodali nowe maści American Quarter Horse ;)
Po prostu super...teraz to już do końca nie wiem jakiego konia kupić ;-; XD
Tak czy siak, są nprawde śliczne <3 Mają bardzo ładne maści ^-^

Słodkie co nie? ^-^
Zdjęcie wyżej, jest wzięte z bloga Amelia Star stable poland ;)



Nowy kod!
Ostatnio przeglądając kilka polskich blogów, przeczytałam na wilu z nich, że ''twórcy zrobili się bardzo hojni'' - nie uważacie? dają nam ostatnio...spoooro kodów. Tutaj macie jeden z nich ;)





Poczta nie boli!
Mam dla was tez świetną informację!
Stwierdziłyśmy z Mir, że w filmach (Let's Play) możemy dodawać wasze zdjęcia i rysunki dla nas!
Sporo osób mi ostatnio takie wysłało ale niestety przez przypadek opróżniłam całą skrzynk pocztową ;/ Będziemy losować które prace i laurki będą zamieszczane tu na blogu i jednocześnie w filmach!
WSZYSTKIE ZDJĘCIA wysyłać możecie na mojego email'a 
nikoletta15@interia.pl
Proszę aby nie wysyłać mi ich na facebooka ani inne protale. Tylko ma skrzynkę pocztową ;)





Kupujecie nowe konie? jakie?
Jakie konie byście doradziły (nie tylko AQH)
Co planujecie kupić za ''hajsy'' z kodu :D?
Piszcie w komentarzach!

Katelyn <3

22 komentarze:

  1. Pierwsza! Moje wy najukochańsze ziemniaczki...
    Kręćcie, kręćcie, bo my już z siostrą w ciągu tego tygodnia obejrzałyśmy wszystkie wasze filmiki, i łakniemy więcej!
    Ja też uważam, że nowe AQH mają ten swój urok. I wreszcie nie wiem, na którego zbierać. x(
    Oczywiście, przygotowuję już dla was mały upominek za wasz trud i pracę jaką wkładacie w bloga i filmiki. Mam nadzieję że wam się spodoba.
    Osobiście doradzam: Kupcie fiordy :> One mają urok i pasują do was, moim zdaniem. Tak jak arabki.
    A za hajsy z kodu już kupiłam ~ arabełka siwego (tego którego ma Mir). Jestem zadowolona.

    Uściski dla Was obu, i nie zniechęcajcie się, bo naprawdę macie szansę bardzo wiele osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiecie jak takie komentarze mogą nas motywować!
      Tak samo jak spotkania z wami oraz miłe wiadomości na poczcie od was! ;)
      Oczywiście postaram się coś wrzucić. Mam nadzieję, że się wam spodoba ;))

      Usuń
  2. Najlepsze ssowe dziewczyny w całym Jorvik!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. -.-
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
  4. Katelynek =^.^= Ja ci doradzę abyś kupiła razem z Mir szwedki *-* To takie wielkie pluszaki które są szybkie w DUD. Pytanie: Nie denerwuje cię ten durnowaty hacker który pod każdym postem musi dawać te swoje hacki? Hajs wydałam na nowe ubrania w barwach Szary-Żółty. Teraz zbieram (i nie uzbieram xD) na tego szarawego AQH, bo będzie pasował do ubrań za Sałatę z kodu.
    Pozdrawiam i życzę miłego pobytu w klubie ze mną XD
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak <3 myślałam też nad kupnem szweda <3
      Hacker? nie zwracam zbytnio uwagi :D Sama by=uguję grę ale w inny sposób ;)

      Usuń
    2. Ja bardziej polecam fiorda niż szwed.a :P No ale wy decydujecie. :D

      Usuń
    3. Jakoś zbytnio nie ciągnie mnie do fiordów ;//

      Usuń
  5. A czy mogłabyś dodać opcję obserwowania bloga???

    OdpowiedzUsuń
  6. Star Rider ZA DARMO!!! Tylko tutaj:

    freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  7. katelyn bo wiesz ja nie mam cie w znaj wienc nie mogę ci odpisywać na poczcie dodasz do znja/

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja co napisała to na guże to katelyn wiesz czy dodasz do znaj ja cie wczoraj widziałam n rfmie stexfa i mnie nie zaprosiłaś do znaj zaprosiz nazywam się lara orangehall

    OdpowiedzUsuń
  9. katelyn to ja ciągle lara orangehall czemu mnie nie zaprosisz do znaj?:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Katelyn jak soe rb tapete w blogu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Katelyn jestem twoją fanką iiii.... za niedługo będe nagrywała lets playe .
    Zainspirowałaś mnie XD tym ,czymś baj pozdrawiam
    aurora wolfstreet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam Wam izabelowatego, karego i siwego Quartera ^^ Zresztą.. wszystkie są ładne xDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Katelyn,ja też mogę do znaj? W SSO nazywam się Mia Shydotter ;d

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333