tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

poniedziałek, 18 maja 2015

Hejoszkii ♥

#Az czyli Armia ziemniaków ☺

Na początku tego zacnego posta :D Oficjalnie wszem i wobec ogłaszam wszystkich których czytają mojego bloga Armią ziemniaków ♥ 
czyt. Członek armii ziemniaka :D
no! :D
Więc jeśli chcesz być w naszej armii, dodaj mojego bloga do obserwowanych, zobaczymy jak wielka ona jest!! XDDD
Boże..co ja robię ze swoim życiem XDD Boże...czy ty to widzisz? XDD Boże...widzisz a nie grzmisz XDD
W niektórych odcinkach let's play będę pozdrawiać armię a czasami losowe osoby z armii <3
~Dziś dodaję możliwość obserwowania bloga!~


Facebook ♥
Wiele osób już pewnie zdążyło zauważyć, że na Facebook'a powróciły nasze konta (Moje i Mir)
Znalazłam sposób na ich odblokowanie co do czasu na razie zostaje naszą tajemnicą ^^


Dedyk ♥♥♥
Bardzo dziękujemy Esther Graybridge za prześlicznego dedyka, który już niedługo pojawi się w najbliższym odcinku Let's Play! ♥
Dedyki są wybierane losowo, było ich naprawdę sporo :D
Pamiętajcie, że możecie je wysyłać cały czas na mój email: nikoletta15@interia.pl
Dziękujemy za wszystkie prace!! ♥



Nowy kod!! ☺

Zapewne już słyszałyście o kodzie na bluzę z całkowicie nowym logo? ale tak dla ''niewiedzących'' 
Nowy kod daje nam bluzkę widoczną na zdjęciu ^^ 
Kod to: STARSWEATER4U



Rajd ♥

Wczoraj odbył się taki mały *niezapowiedziany* rajd. Kilka osób spotkało mnie na padoku i jakoś tak wszyło :D Ale i tak nic nie pobije naszego rajdu, na którym było ponad 50 osób <3



Youtube ♥
Tak jak mówiłam, z powodu ocen jestem zmuszona zawiesić kanał na ok. 2 tygodnie ;c 
Obiecuję, że postaram się wrócić jak najszybciej!! W tym czasie postaram się częściej dodawać coś na blogu!

Blog ☺
Zauważyłyście, że zaczęłam na końcu postów zadawać wam pytania dotyczące informacji zawartych w nim? :D ja też! Więc ''oficjalnie'' staną się częścią postów! ^^
A więc...

Questions ♣
1. Byłyście na wczorajszym rajdzie?

2. Czy chciałybyście aby odbył się zapowiedziany rajd widzów, który zostałby wrzucony na kanał?

3. co ile waszym zdaniem powinny się pojawiać filmy na kanale? (rozsądnie- patrząc na to, że ja i Mir także mamy życie realne)

4. Na ile ( od 1 do 10) oceniacie obecny wygląd bloga? -uzasadnij wypowiedź

5. Należysz już do Armii ziemniaków? ^^

6. To pytanie jest ogółem najważniejsze, ponieważ chcę się was zapytać co zmieniłybyście w blogu? Co dodać? Co ująć? Mam kilka pomysłów ale bardzo chętnie wysłucham waszych opinii ;))
Wszystkie odpowiedzi, piszcie w komentarzach! Pamiętajcie aby ci, którzy nie posiadają konta google podpisywali się w komentarzem imieniem i nazwiskiem z gry ;)
Przepraszam, że dzisiejszy post jest dosyć nierozgarnięty ale mam sporo nauki ;/

Katelyn ♥

29 komentarzy:

  1. 1-Niestety nie :(
    2-Jasne!!!
    3-Co tydzień np.w sobotę, niedzielę.
    4-10!
    5-Nic nie zmieniaj. Blog jest super!
    Katelyn S.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Czemu ja nic nie wiem
    2. Tak
    3. Nwm jak chcecie xd
    4. 7 ponieważ poprawiłabym parę rzeczy ale ogółem da się patrzeć xd
    5. Chyba tak ;//
    6. A rób co chcesz
    Łólfbel

    OdpowiedzUsuń
  3. 1-NIE :-(
    2-OCZYWIŚCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    3-MYŚLĘ ŻE W KAŻDĄ SOBOTĘ
    4-10 TO MÓJ ULUBIONY BLOG A WIELE WIDZIAŁAM
    5-MYŚLĘ, ŻE TAK
    6-LEPSZEGO BLOGA BYM NIE ZROBIŁA ZOSTAW TAK

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. jestem Aloma Sharckamp

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Nein :(
    2.Marze o tym xd
    3.W weekendy
    4. 9 ,5/10 nagłówek jest bardzo fajny ale zmieniłabym czcionke c;
    5.Już się zapisuję xd
    6.Bardzo lubię teorie, ale wiem że wiele osób ( np. Ja ) nie potrafi tego robić , więc jestem ciekawa jakbyś sobie poradziła z takim wyzwaniem
    Pozdrawiam ciebie i Mir , oraz wszystkich którzy wchodzą na tego blg xd a teraz taki szpan xd zapraszam - ssoesther.blogspot.com c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, od razu mówię, że spotkanie nie było zapowiadane. Był to raczej mini rajd osób, które poznały mnie na padoku u Stev'a :)

      Usuń
  6. 1. Niestety nie było mnie wtedy na SSO :c
    2. No pewnie! Niech nasza Armia wkroczy na YT ♥
    3. W weekendy i święta, ewentualnie wtedy gdy macie wenę :3
    4. Rzecz jasna 10/10. Nie mam zastrzeżeń, ładne kolory, prosta czcionka, wszystko estetyczne i czytelne, no i kursor x3
    5. Pewnie ♥
    6. W sumie nic mi nie przychodzi do głowy, niech tak zostanie, jak coś sb przypomnę to dopiszę =)

    Pozdrawiam Ciastko i Lukrecję ^^
    PS. Czy doradzacie mi kupić pinto rudego w łatki? Te duże łatki, z Farmy Marleya. Zastanawiam się nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam konta gogle więc cię nie dodam :c
    1.Nie wiem o której był rajd xd
    3. Odcinki w sobotę. Nie ma szkoły, i więcej osób ma wtedy czas XD
    2.Ja chcę by armia była na yt.
    4. 8. Tło na dole trochę ,,Jebnooczne'' xD
    5.NALEŻĘ. WPISZ MNIE XD
    Pozdro ;3
    Antoinette Bravefall
    P.S. Będę się podpisywać : Antek, Antoś xd

    OdpowiedzUsuń
  8. 1)Tak
    2)Tak
    3)Co tydzień np.w sobotę niedzielę
    4)10
    5)Tak
    6)Blog jest super extra nic nie zmieniaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy dobry HACK do STAR STABLE :D Tutaj jest:

    http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dołączam do Armii Ziemniaków!!!!!!! Dodałam cię na mojego bloga to "Fajne blogi" i dodałam cię do kręgów "Obserwowani", ale nwm jak zaobserwować bloga ;( Pomóż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SSO według Vicotrii :) Zapraszam :)

      Usuń
    2. Jak tylko się zmobilizuję, dodam na basek boczny bloga opcję szybkiego obserwowania bloga ;)

      Usuń
  11. Przez hacki kiedyś blokowali konta, nie wiem jak jest teraz ale wolę nie ryzykować ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem na blogu nic nie powinno się zmieniać, ponieważ jest SUPER!!!
    Augustina Bluecake

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem że za późno ale...
    1. Niestety nie :(
    2.Byłoby ekstra :D
    3.Najlepiej kiedy byście miały ochote i wene do nagrywania :) Przynajmiej co dwa tygodnie ;)
    4. Dałabym 100 ale nie można :c
    5. Szczerze? Nie wiem xD chyba tak xd
    6. Byłoby fajnie gdybyście zapraszały do nagrywania początkujących z YT aby mogli spróbować się z tym oswoić :)

    Oto moja opinia :)
    Emma Swordgren

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcę wszystko co jest związane z Lukrecją i Ciastkiem

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333