tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

niedziela, 9 sierpnia 2015

What's new on Monday? ♥ - czyli nowa ''seria'' blogowa


Hejka! jak wam mija poranek? u was też tak upalnie? u nas baardzo ;/

Jak pewnie już widzicie po tytule tego posta, na moim blogu pojawia się nowa seria! ''What's new on Monday?''- ''Co nowego w poniedziałek?'' Wiele polskich blogów rozwija na swoich blogach różnego typu serie, więc pomyślałam sobie... Ja też tak chcę! :D 

-Co to w ogóle jest?
Seria ma na celu umilić wam poniedziałkowe dni rozpoczynające męczący tydzień ;/ Przez cały czas możecie wysyłać na mój email swoje zdjęcia z podpisem ''What's new on Monday?'' oczywiście na mój email: nikoletta15@interia.pl będą się one pojawiać w poniedziałkowych postach, które także zmobilizują mnie do dodawania wpisów minimum raz w tygodniu!
Zapewne wydaje się wam to podobne do ''Poniedziałkowego uśmiechu'' z facebook'owej strony star stable. W pewnym sensie można tak powiedzieć ale moja seria będzie się od niej różnić. Pewnie zastanawiacie się dlaczego będzie też w poniedziałek? Planowałam zamieścić ją na blogu już dosyć dawno jednak nie mogłam się do tego zmobilizować ;/ 

A skoro dzisiaj poniedziałek, więc witam was tym pierwszym demotywatorem którego ostatnio wymyśliłam, zapewne będą robione z tego kopie ale na moim blogu pojawił się on jako pierwszy


Kalendarz Blogowy

Skoro mamy już serię, to przydałby się kalendarz prawda? oczywiście na razie jest tylko jedna seria i dzień w tygodniu, w którym się pojawia jest dosyć łatwo zapamiętać, ale w przyszłości chciałabym rozwinąć więcej serii, dlatego w komentarzach piszcie jakie serie mogłabym zacząć prowadzić!!! :)
Jak na razie nasz kalendarz wygląda tak:
Oczywiście teraz wygląda on jak wygląda ale chciałam go pokazać na czym mniej więcej będzie on polegał :) Oficjalnie mój blog jako pierwszy posiada taki kalendarz więc wszystkie kopie będę widziała ;-; 
Niedługo postaram się zrobić jakiś ładniejszy kalendarz, na razie robiłam na szybko :D
Tak więc podawajcie w komentarzach pomysły  na nowe serie!! :)
Aby zobaczyć kalendarz wystarczy kliknąć na blogu, w zakładne, którą zrobię :D


Na końcu chciałabym pozdrowić osóby z którymi poprowadziłam mini rajdzik :D !!





Katelyn ♥

14 komentarzy:

  1. Hej Katelyn! Jestem twoją fanką!! Możesz zrobić serie "vs" aha i mozesz zaktualizowac zakladki na blogu? Uwielbiam cie!! -Olivia K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serię "vs" ma inna blogerka, a widzę, że chce być oryginalna. ;v
      Ja osobiście mam pustkę w głowie. X"D Zawsze możesz poprosić jakąś blogerkę o udostępnienie swojej serii... załatwić sobie coś takiego... um... coś jak patent na daną serię, aby ją zaadoptować do Twego bloga. ;';

      Pozdrawiam
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Tak, chciałabym aby seria była dość oryginalna ale pomysł z ''zaadoptować'' serie :D a co do zakładek to właśnie aktualizuję :)

      Usuń
  2. fajny pomysł z tym kalendarzem :) mój mózg nie pracuje w wakacje, więc pomysł na kalendarz ode mnie jest "chwilowo niedostępny" XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mózg nie pracuje nigdy :c XD żartuje oczywiście :0 ale chciałam wam ułatwić czytanie bloga, więc wpadłam na pomysł kalendarza ;)

      Usuń
  3. Jej!!! :D Widać mnie na zdjęciu 1 i 2! Jestem ta ruda na AQH XD Kofffam was <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tym kalendarzem lecz ja nie mam pomysłów na niego ale będę dumała i dum dum dum mała xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog Katelyn :D
    Zajrzysz na mojego?:
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, oryginalny pomysł. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    starstableonline-candy.blogspot.com
    Zajrzysz?
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacny pomysł :>
    Podziwiam Cię, że masz chęci coś takiego tworzyć, ja jestem kompletnym leniem xD
    Trolololo powiadasz? Niech i będzie trollo xD Nie ma opcja nie przyjęcia zaproszenia! B)

    Słyszałaś może o Forum Star Stable, albo Wy, czytelnicy tego bloga?
    Mamy nadzieję, że tak! Załoga oraz spore grono forumowiczów ma zaszczyt zaprosić Was na oficjalne otwarcie naszej nowej wersji forum!
    Podczas tej imprezy będziecie mogły spotkać się z załogą forum a być może nawet samych Game Master, które przyjęły nasze zaproszenie! :D
    W programie mamy również warsztat jeździecki, trasę po cudownych okolicach Jorvik (także dla użytkowników bez abonamentu!), przyjęcie w jednej w restauracji oraz konkurs z nagrodami! :D
    Aby każdy mógł wziąć udział mamy przewidziany taki harmonogram spotkań:
    14.08. ~ Cookie Valley
    15.08. ~ Honey Valley
    16.08 ~ Forum
    Wszystkie spotkania odbędą się nad Kopalnią w Moorland (informacja jak się tam dostać umieszczona jest na forum) o godzinie 14:00!

    Mamy nadzieję, że miło spędzicie z nami czas! :D
    ~Załoga Forum Star Stable

    OdpowiedzUsuń
  8. Katelyn To było spotkanie z widzami?

    Lara Orangehall.

    OdpowiedzUsuń
  9. Katelyn zrób jedną serie z widzami gdzie zapraszasz jednego co jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333