tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

wtorek, 18 sierpnia 2015

Hejoszki wam ♥

 Tak, wczoraj wróciłam z Węgier (wybaczcie jeśli ten post będzie nijaki ale mam za sobą 3 nieprzespane noce a chciałam wam jak  najszybciej dodać jakiś post) ☺

Na początku chciałam was strasznie przeprosić, że nie pojawiło się wczoraj ''What's new on Monday'' ale szczerze mówiąc to cały dzień byłam lekko nieprzytomna i chodziłam jak błędna owca xD swoją drogą dzisiejszy dzień nie jest inny hehe :D

Zanim zapomnę! :D przychodzę dzisiaj do was z całkiem nową serią, która po części zmotywowała mnie do dzisiejszego pisania :D postaram się ją dodawać we wtorki, nie miałam weny do nadawania jej nazwy więc niech zostanie po prostu ''Podobieństwa'' może później wymyśle coś bardziej sensownego :/

Tak więc, powitajmy nową serię! Co dzisiaj za dzień? :3 wtoreczek! więc ostatnio (tydzień temu xD ) przygotowałam już jeden materiał na tą okazję ☺
W sumie, dokładnie nie wiem co mnie zainspirowało :D brak internetu?...przeglądając wtedy Książkę ''Konie i kuce'' -tj. o rasach koni :D Natknęłam się na American Quarter Horse! Zaciekawił mnie kawałek, o tym iż były one kiedyś doskonałymi końmi wyścigowymi! Następnego dnia postanowiłam sprawdzić coś więcej na temat tej rasy i jeden koń, wrzucił mi na myśl Summerprincess! i tak jakoś powstała ta seria :D 
No! to była taka moja Live story :D Przechodząc do rzeczy, Będzie wyglądało to mniej więcej tak ☺

Podoba się? myślę trochę mojego montażu nie razi aż tak bardzo? ☺
Na mój email możecie wysyłać swoje pomysły na podobieństwa oraz pomysły na serię ''What's new on Monday''
email: nikoletta15@interia.pl


Nadchodzący konkurs??

Jak pewnie zauważyłyście, powoli zbliżamy się do 100 obserwatorów bloga! jeśli tyle nam wybije, postaram się o jakiś konkursik dla was! nie będzie to jakiś rarytas ale symboliczny konkurs na sc bądz sr :D
Nasz poprzedni konkurs (zapewne widziałyście) został dezaktywowany z powodu wielu powikłań internetowych ;/

Aha, i tak na końcu, zdjęcia z Węgier, tak jak obiecałam pojawią się, niestety dopiero jutro bo muszę je zrzucić na laptopa a na razie naprawdę nie mam do tego głowy ;/

Mam nadzieję, że dzisiejszy post nie był aż tak smętny :D niedługo mam jazdę konną więc trochę się ''obudzę'' i postaram się dodać ''relację'' z wyjazdu :D Miłego dnia wszystkim czytelniczkom ♥

Ps. nie wiem czy to już pisałam, ale zaktualizowałam tę wyczekaną zakładkę ''Bugi, tricki, ciekawostki'' ☺

Katelyn ♥

11 komentarzy:

  1. Skoro mas trzy nie przespane noce, to teraz się wyśpij <3
    P.S. Nareszcie zaktualizowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł.. i do tego oryginalny. B)

    Pozdrawiam
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Kate , ja też mam tą książke "Konie i Kuce" xD
    I mam pytanko, konkurs z logo jest aktualny? ponieważ prace zrobiłam i chciałabym wysłać.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy następny lets play?

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie, kiedy następny lets play?

    OdpowiedzUsuń
  6. wal sie sratelyn

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hack do gry Star Stable:

    http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  8. Katelyn Greencake popatrz na gmaila (albo co ty tam masz) wysłałam ci rysunki Abi i fast ridera

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe... niezłe. Zapraszam również do mnie: www.starstable-carla.blogspot.com Dopiero zaczynam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj konkursa na sc XD Ja mam LT i ten XD
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333