tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

środa, 12 sierpnia 2015

Uwaga wyjeżdżam- kilkudniowe zawieszenie kanału i bloga

Hej ♥

Tytuł posta mówi sam za siebie, ale taki właśnie ma być :D
Na samym początku muszę przekazać wam najważniejszą informację! A w zasadzie dwie :3
Pamiętacie ostatni odcinek Let's Play? mówiłam, że za 350 łapek wrzucam następny. Jednak mama Mir zrobiła jej niespodziankę i wyjechali w góry a dokładnie w Polany (piękne miejsce ♥ cisza, spokój, natura) Swoją drogą to pani Marta (mama Mir :D ) wybrała dosyć dobry moment na wyjazd bo tak się składa, że moja mama też postanowiła odpocząć od codziennych zajęć, pracy i tutejszej cywilizacji :D wyjeżdżam na Węgry na około 4 dni :D obiecuję podzielić się z wami wrażeniami bo planujemy jechać na niesamowity Aqua Park :)
Mam nadzieję, że jakoś wytrzymacie :D a może nawet zatęsknicie :D (nie będzie nas do około poniedziałku, ja wracam mniej więcej w niedzielę :D)
Tak poza tym, mam już pomysł na następną serię i mam już do niej nawet przygotowany materiał :)
Ale pokaże go wam w dzień, w którym planuję ją kontynuować :D 


Tak poza tym w świecie Star stable ♥
Ostatnio bardzo polubiłam jazdę na mojej klaczy Summerprincess
Dopiero teraz dostrzegłam jej piękno, czy to wszystko zasługa animacji? możliwe, więc możecie domyślać się, że następnym moim koniem będzie któryś, posiadający te niesamowite animacje *^*
Ostatnio wybrałyśmy się na teren, którym postanowiłam się z wami podzielić :D






Katelyn ♥

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, miłego wypoczynku :3 Ja jadę do Bułgarii :D
    Pozdrawiam!
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jestem za granicą w Wielkiej Brytanii, parno tutaj, ale słońca brak, a w Polsce podobno idzie się usmażyć. ;___;
    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku. ;3

    ~Samantha Evenningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie kiedy będzie spotkanie z widzami

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie XD miało być ;-;
    Liv

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mogę się doczekać twojego powrotu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie mogę się doczekać twojego powrotu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dobry DARMOWY HACK do STAR STABLE:

    http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez hacki czasami nie można grać i one ściągają wirusy :P
      Stop hackom!!!
      Cadence ♥

      Usuń
  8. W Brytanii byłam... A w tym roku w Chorwacji 2 razy ale to już za mną :(

    OdpowiedzUsuń

TROLOOLOLOLOLO <333